Gå til innhold

Den ultimate kjæreste-ferie


Serina

Anbefalte innlegg

Det skal være gave til mannen min, han har et jubileum som skal feires og jeg tenkte å gi ham en reise-gave.

Hvor er det ultimate stedet å reise for i helg for et par som har vært sammen i 20 år er som nyforelsket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest
Det skal være gave til mannen min, han har et jubileum som skal feires og jeg tenkte å gi ham en reise-gave.

Hvor er det ultimate stedet å reise for i helg for et par som har vært sammen i 20 år er som nyforelsket?

Venezia! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Roma eller Venezia :love:

Jeg planlegger også en overraskelsestur for min kjære. Og da velger jeg Roma og Venezia. Ja takk, begge deler! (Blir ei uke)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Muligens ikke det du tenkte deg, men jeg og kjæresten min skal på fjelltur i sommer. Jeg liker ikke de vanlig sydenstedene, han elsker naturen, ingen av oss tåler særlig varme, ser for meg at det blir koselig jeg ;) Vi får en tur alene på fjellet (hvertfall når vi går)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare slenge meg på å si at Venezia er helt fantastisk romantisk og intim. Det finnes en restaurant i byen som har et bord for 2 som er mot kanalen. Jeg har reist rimelig mye rundt omkring i verden, men denne restauranten var et absolutt høydepunkt. Min kjære var også helt enig. Vi så dette bordet når vi gikk rundt langs kanalene og bare bestemte at her skulle vi også sitte. Bordet må forhåndsbestilles. Dit skal vi tilbake hvertfall.

Ellers vil jeg også nevne Barcelona og Roma.

Lykke til og god tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...