SiAn Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 Hei! Etter laang tids oppussing går det nå mot slutten og jeg ønsker å sortere alt (julepynt, påskepynt, 17.maipynt, ting-som-ikke-brukes-men-ikke-kastes, klær etc etc) i plastbokser som skal stables i en kald knevegg. I den forbindelse lurer jeg på om noen har råd til hvilke bokser som er gode å bruke og hvor jeg finner disse. Kriteriene mine er at de rommer endel, er mest mulig rette inni (ikke med "bul" inn) og kan stables. Gjerne med hjul. Da det er snakk om å oppbevare tøy barna vokser fra blir det endel esker, derfor vil også pris spille en rolle. Bor i Oslo så har tilgang på de aller fleste butikker.
Miel Skrevet 21. mai 2008 #2 Skrevet 21. mai 2008 Ikea? Moren min har noen ganske store plastkasser som passer godt til det du beskriver. Tror til og med det er hjul på dem, og de finnes sikkert i flere størrelser.
Humleblomst Skrevet 21. mai 2008 #3 Skrevet 21. mai 2008 Jeg signerer over, ikea, ikea, ikea! Ta en titt på disse her. Den kommer i mange størrelser, den største typen har hjul. Det finnes innsatser til to av størrelsene (men ikke den med hjul tror jeg). Ikke koster de allverdens heller. Men de er ikke rette inni slik som du ønsket det, hvis jeg forsto deg riktig. Men vil ikke store rette flater i plast gjøre at kassene tåler mindre/knekker fortere? Bare en tanke som slo meg...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå