Gå til innhold

veien mot ett nytt familiemedlem..


sandra82

Anbefalte innlegg

Da tenkte jeg at jeg skulle lage meg en dagbok...

Har ikke vært så mye inne her før, men holder til i bryllupsavdelingen!!!

Jeg er da 25 år, har en datter på 2 år og skal gifte meg om ganske kort tid!!

Vi bestemte oss for å begynne å prøve til tross for at jeg ikke hadde planer om å være gravid i mitt eget bryllup! Hører om så mange som sliter, og for oss var det relativt viktig å få barn i riktig tidsperiode sånn at ting går opp.... :rødme:

Så etter første forsøk tok jeg en test og var gravid!!

Jeg er nesten 6 uker på vei, med termin i januar. Vi skal ikke fortelle det til noen før på bryllupsdagen vår!

De siste ukene har gått fint, har jo vært mer sliten enn vanlig og litt vondter her og der, men ingen store kriser ennå. Kvalmen har ikke kommet ennå, men jeg venter på den, og blir det som sist så kommer den snart!!

Jeg håper denne graviditeten blir som den jeg hadde sist!! Blir nok vanskelig å holde seg i samme aktivitet siden jeg jobbet som servitør til jeg var 8,5 mnd på vei, mens jeg denne gangen er student og sitter mye på rompa foran denne skjermen... :fnise:

Ingen store manier ennå.. bortsett fra at jeg må ha en grønn farris hver dag.. drikker så mye og synes det er godt med litt kulsyre!! Salt lakris, men det er jeg veldig glad i fra før av.. men får sånne, shit nå må jeg ha lakris..

I tillegg synes jeg ting smaker surt... spiste eple til frokost og det var veldig bittert... og appelsinjuicen jeg drikker til frokost hver dag smakte skikkelig æsj i dag!!!

Da får jeg hive meg tilbake i skolebøkene til tross for at konsentrasjonsevnen min ikke er på topp for tiden!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Pysepus

Gratulerer her også! :juhu: Kjekt at du fikk deg dagbok her så kan vi følge deg etter bryllupet også :-D

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk takk jenter!!

skal skrive mer senere men er midt i eksamens helvete så må nok desverre prioritere litt her ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 2 måneder senere...

hei igjen Sandra! Nå er det lenge siden du har oppdatert her! Har du hatt et problemfritt svangerskap hittil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...