sandra82 Skrevet 21. mai 2008 #1 Del Skrevet 21. mai 2008 Da tenkte jeg at jeg skulle lage meg en dagbok... Har ikke vært så mye inne her før, men holder til i bryllupsavdelingen!!! Jeg er da 25 år, har en datter på 2 år og skal gifte meg om ganske kort tid!! Vi bestemte oss for å begynne å prøve til tross for at jeg ikke hadde planer om å være gravid i mitt eget bryllup! Hører om så mange som sliter, og for oss var det relativt viktig å få barn i riktig tidsperiode sånn at ting går opp.... :rødme: Så etter første forsøk tok jeg en test og var gravid!! Jeg er nesten 6 uker på vei, med termin i januar. Vi skal ikke fortelle det til noen før på bryllupsdagen vår! De siste ukene har gått fint, har jo vært mer sliten enn vanlig og litt vondter her og der, men ingen store kriser ennå. Kvalmen har ikke kommet ennå, men jeg venter på den, og blir det som sist så kommer den snart!! Jeg håper denne graviditeten blir som den jeg hadde sist!! Blir nok vanskelig å holde seg i samme aktivitet siden jeg jobbet som servitør til jeg var 8,5 mnd på vei, mens jeg denne gangen er student og sitter mye på rompa foran denne skjermen... Ingen store manier ennå.. bortsett fra at jeg må ha en grønn farris hver dag.. drikker så mye og synes det er godt med litt kulsyre!! Salt lakris, men det er jeg veldig glad i fra før av.. men får sånne, shit nå må jeg ha lakris.. I tillegg synes jeg ting smaker surt... spiste eple til frokost og det var veldig bittert... og appelsinjuicen jeg drikker til frokost hver dag smakte skikkelig æsj i dag!!! Da får jeg hive meg tilbake i skolebøkene til tross for at konsentrasjonsevnen min ikke er på topp for tiden!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 21. mai 2008 #2 Del Skrevet 21. mai 2008 Gratulerer her også! :juhu: Kjekt at du fikk deg dagbok her så kan vi følge deg etter bryllupet også :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
theamoren Skrevet 21. mai 2008 #3 Del Skrevet 21. mai 2008 Gratulerer Spennede med bryllup snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skogmusa Skrevet 21. mai 2008 #4 Del Skrevet 21. mai 2008 Gratulerer med baby i magen og velkommen blant oss svangre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 21. mai 2008 #5 Del Skrevet 21. mai 2008 Så gøy!! Gratulerer så mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sandra82 Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #6 Del Skrevet 22. mai 2008 takk takk jenter!! skal skrive mer senere men er midt i eksamens helvete så må nok desverre prioritere litt her ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrsSJ Skrevet 22. mai 2008 #7 Del Skrevet 22. mai 2008 Hei,hei Gratulerer med spire i magen og lykke til på eksamen :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indo Skrevet 22. mai 2008 #8 Del Skrevet 22. mai 2008 Gratulerer med spiren da=) Når står bryllupet forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 27. juni 2008 #9 Del Skrevet 27. juni 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 15. juli 2008 #10 Del Skrevet 15. juli 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 5. august 2008 #11 Del Skrevet 5. august 2008 Hei! Så hyggelig at du har fått deg dagbok her!! Hvordan er formen om dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 6. august 2008 #12 Del Skrevet 6. august 2008 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 31. oktober 2008 #13 Del Skrevet 31. oktober 2008 hei igjen Sandra! Nå er det lenge siden du har oppdatert her! Har du hatt et problemfritt svangerskap hittil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 3. februar 2009 #14 Del Skrevet 3. februar 2009 Gratulerer så mye med barnet, Sandra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå