Gjest "melkekua" Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 Hei Jeg har nå hatt hvit væsking fra et bryst ved stimulering i nesten 2 måneder. Var til legen for en drøy måned siden, da væsket jeg fra begge bryst uten stimulering, jeg hadde da mensen regelmessig. Legen tok enda en graviditetstest, blodprøver inkludert prolaktin, undersøkte brystene mine for svulster ol, men konkluderte med at det var en normal stress reaksjon. Og ganske riktig innen 1 uke etter eksamen så ble væskingen nesten helt borte. Men den blir ikke helt borte fra høyre bryst. Sjekker bare 1 gang i uken ved å klemme lett på brystvorten for ikke å stimulere videre produksjon. Jeg har nå mistet mensen, men kan ikke ha blitt gravid i mellom tiden. Mitt spørsmål er derfor, hvor lenge bør jeg vente før jeg går tilbake til legen? Er litt flaut når ingenting abnormalt ble funnet sist. Og hadde det vært prolaktin så hadde jeg væsket i begge brystene slik jeg gjorde i starten. Noen som har opplevd noe lignende? Hvor lang tid tok det for dere?
Gjest Gjest Skrevet 21. mai 2008 #2 Skrevet 21. mai 2008 Ingen erfaring. Men tror nok jeg ville tatt en ny tur til legen, symptomene har tross alt endret seg.
Gjest Gjest_Peach_* Skrevet 21. mai 2008 #3 Skrevet 21. mai 2008 Jeg har kunnet klemme ut væske fra brystene i mange år, mer fra det ene enn det andre. Jeg har aldri vært gravid. Jeg har blitt tatt blodprøve av, uten at det er blitt funnet noe. Det er også blitt tatt ultralyd av brystene uten at det er blitt funnet svulster. Jeg har ikke fått noen forklaring på hvorfor det væsker. Etter hva jeg har lest på nettsider, kan det kanskje komme av for mye stimlulering av brystene, slik at jeg har fått melkeproduksjon.
Gjest Gjest Skrevet 24. mai 2008 #4 Skrevet 24. mai 2008 Hei Jeg har nå hatt hvit væsking fra et bryst ved stimulering i nesten 2 måneder. Var til legen for en drøy måned siden, da væsket jeg fra begge bryst uten stimulering, jeg hadde da mensen regelmessig. Legen tok enda en graviditetstest, blodprøver inkludert prolaktin, undersøkte brystene mine for svulster ol, men konkluderte med at det var en normal stress reaksjon. Og ganske riktig innen 1 uke etter eksamen så ble væskingen nesten helt borte. Men den blir ikke helt borte fra høyre bryst. Sjekker bare 1 gang i uken ved å klemme lett på brystvorten for ikke å stimulere videre produksjon. Jeg har nå mistet mensen, men kan ikke ha blitt gravid i mellom tiden. Mitt spørsmål er derfor, hvor lenge bør jeg vente før jeg går tilbake til legen? Er litt flaut når ingenting abnormalt ble funnet sist. Og hadde det vært prolaktin så hadde jeg væsket i begge brystene slik jeg gjorde i starten. Noen som har opplevd noe lignende? Hvor lang tid tok det for dere? Jeg sluttet å amme for to år siden,men ca en gang i uka kan jeg fortsatt klemme på brystvorta på det venstre brystet og da kommer det et par dråper med hvit væske. rart.hehe!
Gjest Gjest nå Skrevet 8. september 2008 #5 Skrevet 8. september 2008 Det er 9 år siden jeg ammet, og i går skulle jeg undersøke brystene mine, og da kom det ut en dråpe på hvert bryst!!! Andre som har opplevd dette etter så mange år? Jeg må innrømme jeg fikk litt hetta, og tenkte mitt en stund, men vet at jeg IKKE er gravid!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå