Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2008 #1 Skrevet 20. mai 2008 Jeg har så og si aldri onanert, men har våknet opp noen gange av at jeg har fått orgasme i søvne (og det er jo bra...). Ellers har jeg noen ganger (2-3 ganer per år de siste 4 årene kanskje) våknet med ekstreme smerter i nedre del av "magen", eggstokk-området eller noe. Jeg er ikke så godt kjent.. Det gjør så vondt at jeg tenker at "dette overlever jeg ikke", men så gir det seg etter en 10 min.. Har vært til legen med dette, men han mente det kunne være luft, hvertfall ikke noe å bekymre seg for.. Så da, sammenhengen. I dag klarte jeg å få orgasme selv, i våken tilstand ().. men innen sekunder var den gleden over, for jeg fikk samme type magesmerte som jeg har våknet opp av tidligere. Har aldri før fått sånn vondt i magen når jeg er våken... Så derfor lurte jeg på da, om det er orgasmer som skaper disse smertene? (Det har aldri skjedd når sambo har gitt meg orgasme, men det kan jo være en litt annen type stimulering...) Hvis det er en sammenheng, hva kan jeg gjøre for å unngå det... det frister ikke til gjentakelse, for det gjør så innmari vondt
Freckles Skrevet 20. mai 2008 #2 Skrevet 20. mai 2008 Jeg har også hatt det sånn ved et par anledninger. Tror det er i forbindelse med eggløsning. Har også fått en dundrende hodepine som "bivirkning". Men det går fort over!
Gjest TS Skrevet 21. mai 2008 #3 Skrevet 21. mai 2008 Takk for svar, Freckles Godt at det ikke bare er meg da. Jeg har tidligere vært veldig redd når jeg har fått disse smertene, fordi jeg ikke visste hva de kom av... så sånn sett kan det jo være greit å se en sammenheng, men det er ikke noe farlig/galt med meg? Ingen fler som opplever dette? Som har tips å komme med? Vil ikke ha vondt i magen igjen
Gjest hw Skrevet 21. mai 2008 #4 Skrevet 21. mai 2008 Takk for svar, Freckles Godt at det ikke bare er meg da. Jeg har tidligere vært veldig redd når jeg har fått disse smertene, fordi jeg ikke visste hva de kom av... så sånn sett kan det jo være greit å se en sammenheng, men det er ikke noe farlig/galt med meg? Ingen fler som opplever dette? Som har tips å komme med? Vil ikke ha vondt i magen igjen slik har jeg å ikke alltid men noen ganger.. føles nesten ut som mensensmerter. hva det kommer av vet jeg ikke, men ved orgasme så blir det jo kraftige sammentrekkninger i underlivet, som kanskje kan forårsaker disse smerte..?
Gjest Gjest Skrevet 21. mai 2008 #5 Skrevet 21. mai 2008 slik har jeg å ikke alltid men noen ganger.. føles nesten ut som mensensmerter. hva det kommer av vet jeg ikke, men ved orgasme så blir det jo kraftige sammentrekkninger i underlivet, som kanskje kan forårsaker disse smerte..? det tror jeg det kan være.. jeg har også en tendens til å stramme de nedre indre magemusklene veldig, så ser ikke bort ifra at dette gir noen kramper.. for det skjer bare hvis jeg strammer veldig og er det ikke kramper i underlivet som gjør vondt under mensen da? kjennes ganske likt ut..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå