Gå til innhold

Noen som har prøvd?


zilje_k

Anbefalte innlegg

Lurer på om noen her har prøvd å bruke "silikon bh" som sitter fast på huden. (uten stropper og greier) Og en som sitter GODT!!!

Har kjøpt en kjole som er veldig lav i ryggen, men liker best å bruke bh..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest *Ulla*

Før jeg tok silikon prøvde jeg en jeg bestilte gjennom Ellos. Ikke fornøyd. Dårlig passform og satt ikke godt i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nextlife

Jeg kjøpte en sånn (på Cubus), og brukte til min stroppeløse brudekjole sist høst, og var veldig fornøyd. Den satt godt,- og lenge. Passformen var også flott.

Jeg er ikke veldig velutstyrt, jeg er en liten B-cup til vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har den fra Lindex. Synes den sitter godt under stramme topper/kjoler, men hvis du har tenkt å herje skikkelig på dansegulvet bør du være obs på at bhen kan skli el. løsne dersom du blir ordentlig svett. (Det gjelder sannsynligvis for alle bher av denne typen, da de tross alt ikke er limt på huden.)

For øvrig tviler jeg på om disse bhene vil funke på noe særlig større enn en C-cup. (Jeg bruker 70 B). Det er vel en grunn til at Lindex' variant kun selges i S og M...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd en jeg kjøpte på QXL for en evighet siden.. den er utrolig bra, utrolig nok :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Jeg har silikon bhen til Unbra, den er helt fantastisk, kunne ikke gått i kjoler uten den. Litt pirk å få den til å sitte rett, men når den sitter så sitter den og ingen rundt meg ser noe som helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også en fra Unbra, og det funker for meg! Jeg har 70D/E, så jeg trenger litt støtte. Som forrige gjest skrev, det er litt pirk å få den på, men den sitter fint hele kvelden på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for mange gode tips!! Men noen som har erfaringer om hva som sitter best av den i bare ren silikon eller den med stoff??

Jeg skal ha en kjole som ikke sitter stramt. Sitter den for det?? Bruker bare 75A til vanlig. Så er ikke så mye å støtte opp :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg er gjest i inlegg #7

Jeg har både den rene silikon bhen og en med stoff, silke om jeg ikke husker helt feil. Den i silikon er usynlig, ingen kant eller noe, mens den med stoff har en mer markert kant som synes gjennom en trang topp. Den i silikon sitter godt på, mens den i stoff er litt stivere, så om ikke brystet passer helt perfekt så løsner den lettere. (selv er jeg 75A, og synes A størrelsen deres er mer en AB eller noe i den rettningen). Jeg elsker silikon bh'en min, men noen ganger får jeg litt assossiajoner til påklistret puppeinlegg, skal jeg kjøpe ny så blir det en sort en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også Unbra, veldig fornøyd med den.. bruker den ikke så ofte da, mest til fest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...