Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Uuh :ler: Vendela ja :ler: Hun er faktisk svensk da! :ler:

:ler:

Dette blir jo bare bedre og bedre :ler:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Hadde gjerne likt å se poengutdelingen hans i reprise :ler:

Gjest lørdagspimping
Skrevet

Måtte ha pause. Ble dritsur når jeg forstod det enten ble Hellas eller Russland. Men må man velge mellom pest og kolera, så ble det Russland.

NÅ vet jeg hva den russiske låten høres ut som:

*drumroll*

VIL DU VÆRRA MED MÆ HJÆM I NATT!!

ÅH! JAH! Herlighet, det var det! Hvorfor har ingen andre her sett den glimrende observasjonen? Det var jo faktisk det. :ler:

Skrevet

Ser ut som om dere hadde det artig i går gitt ;) Her fikk jeg valget mellom å se MGP eller å sitte på nettet, så jeg missa diskusjonen deres (og jeg har ikke giddet å lese 70 sider i dag ;)). Vi pakka nemlig TV, dekoder, mat og klær og tusla bort i leiligheta vi skal selge - måtte fyre i ovnen for å holde varmen, men kos var det jo likevel :ler: Maria gjorde en god innsats, hadde aldri trodd hun kunne vinne, men :) Hvem som vant var ikke så fryktelig nøye for min del heller, så lenge vi slo svenskene så ;)

Noen som har sett denne forresten? http://youtube.com/watch?v=tR9TbdLNCGQ ...jeg syntes det var noe kjent med den vinnerlåta ;)

Skrevet (endret)
:ler: Ganske likt ja. Endret av Tussi!
Skrevet

Noen som fikk med seg hvilke land juryen sendte videre fra semifinalene forresten? Jeg har fått med meg at Sverige var ett av de.

Skrevet
Starten på den russiske likner jo veldig på noe fra 80-tallet. Maxi Priest eller no sånt???

Noen som har sett denne forresten? http://youtube.com/watch?v=tR9TbdLNCGQ ...jeg syntes det var noe kjent med den vinnerlåta ;)

Jaaaah! Den var det jeg mente. Maxi Priest hadde en verson av samme låta en gang på slutten av 80-tallet eller deromkring.

Takk, Concertina! :)

Gjest Lilleulv
Skrevet

Hvilke land var deres favoritter da? jeg hadde tydeligvis litt annen smak enn resten av verden... :) Jeg likte Bosnia veldig godt. tøff sang, minnet litt om Arcade Fire. I tillegg likte jeg Kroatia, Frankrike (minnet meg omm Flaming Lips), Danmark og Norge :)

Det jeg ble mest sjokkert over egentlig var at den sangen fra Tyrkia gjorde det så bra. WTF??

Skrevet (endret)
Noen som fikk med seg hvilke land juryen sendte videre fra semifinalene forresten? Jeg har fått med meg at Sverige var ett av de.

I den første semifinalen (med Norge) var den juryen ville sendt videre på 10. plass etter telefonstemmingen, så resultatet ble det samme.. Mer vet jeg ikke.

Vet du helt sikkert at den andre var Sverige, eller er det bare rykter?

Endret av Miros
Skrevet

Det stod i expressen.se at det var juryen som stemte Sverige videre. De kom visst på 13. plass mener jeg å huske.

Skrevet
Hvilke land var deres favoritter da? jeg hadde tydeligvis litt annen smak enn resten av verden... :) Jeg likte Bosnia veldig godt. tøff sang, minnet litt om Arcade Fire. I tillegg likte jeg Kroatia, Frankrike (minnet meg omm Flaming Lips), Danmark og Norge :)

Bosnia likte jeg ikke, men Kroatia var kule, Frankrike hadde en skikkelig kul låt og Danmark var en skikkelig sommerlåt :)

Skrevet

Ja, jeg synes det er rart Danmark ikke kom høyere opp.

Skrevet

Så nettopp den svenske når jeg datt inn på nrk2 eller noe. Den var jo faktisk ganske fengende, sånn ordentlig GP sang.

Gjest Lilleulv
Skrevet
Så nettopp den svenske når jeg datt inn på nrk2 eller noe. Den var jo faktisk ganske fengende, sånn ordentlig GP sang.

Grusom! :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...