Skravla Skrevet 20. mai 2008 #23 Skrevet 20. mai 2008 Med vindmaskin. *ingen kommentar* Nemlig...... Ellers har jeg hørt henne synge denne sangen myyyyyyyye bedre.
Gjest *Mim* Skrevet 20. mai 2008 #24 Skrevet 20. mai 2008 Jeg personlig synes at Norge har en vanvittig kjedelig sang. Ok drep meg nå, men det er bare kjedelig og noe jeg har hørt hundre ganger før (og bedre). *drep* Neida, den var ikke min favoritt heller. Men nå liker jeg den, og heier veldig på Mira og Maria. Mye mer stilig enn de voldsomme østeuropeiske greiene.
FoxyFish Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #25 Skrevet 20. mai 2008 Sangen er litt kjedelig, ja, men jeg tror hun går videre. Det skulle jo egentlig bare mangel, så utrolig mye sært som har blitt vist til nå!
Gjest Bond Skrevet 20. mai 2008 #26 Skrevet 20. mai 2008 HERREGUD HUN PPPPPOLSKE?! SÅ brun, og så hvite tenner og så lyst hår? Det er jo helt grusomt. Alt dette får meg til å sette mer pris på alle de kyllingene og gamle menn og lignende tull, i det minst er det ærlig tull, ikke seriøst og likevel latterlig
Gjest Dallandra Skrevet 20. mai 2008 #27 Skrevet 20. mai 2008 Hva synes dere om Polen da? Mannen sier hun har fine pupper og fin kropp men vi har ikke mer positivt å si. Kanskje bortsett fra at glitteret hennes glitrer fint.
iss Skrevet 20. mai 2008 #28 Skrevet 20. mai 2008 Synes ikke puppene hennes var så fine jeg, Dallandra. Mannen her påpekte at de var laaaangt nede '
Gjest Skya Skrevet 20. mai 2008 #32 Skrevet 20. mai 2008 Hva er dette for noe egentlig?!? Synes det ligner mer på en parodi på GP jeg. Maria må jo videre, noe annet er ikke mulig... :dåne:
Gjest Dallandra Skrevet 20. mai 2008 #34 Skrevet 20. mai 2008 Synes ikke puppene hennes var så fine jeg, Dallandra. Mannen her påpekte at de var laaaangt nede ' :klø: Kan hende det har noe med hva disse mennene har å sammenligne med?? :klø: Irland. *stum*
Gjest Lilleulv Skrevet 20. mai 2008 #35 Skrevet 20. mai 2008 Jeg personlig synes at Norge har en vanvittig kjedelig sang. Ok drep meg nå, men det er bare kjedelig og noe jeg har hørt hundre ganger før (og bedre). Maria synger bra, men selv hun kan ikke redde en kjedelig sang. Jeg synes også sangen er litt kjedelig. Har dere prøvd å synge den for dere selv med vanvittig uentusiastisk og litt halvmongoloid stemme? da høres den helt forferdelig ut!! Men når jeg hører hva hu konkurrerer mot så tror jeg Maria har en god sjanse jeg. Har dessuten sansen for Mira, og synes Maria synger fint
FoxyFish Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #36 Skrevet 20. mai 2008 Jeg synes også sangen er litt kjedelig. Har dere prøvd å synge den for dere selv med vanvittig uentusiastisk og litt halvmongoloid stemme? da høres den helt forferdelig ut!! Hehe, jeg må innrømme at jeg ikke har prøvd det!
Mistyen Skrevet 20. mai 2008 #37 Skrevet 20. mai 2008 Det forundrer meg ikke om Irland vinner hele greia
Concertina Skrevet 20. mai 2008 #38 Skrevet 20. mai 2008 GET klarte ikke å få TV-signalene på plass så jeg sitter her uten TV!!! Men Jostein blogger jo, og jeg har jo dere... men det blir jamen meg ikke det samme! :gråte:
Mistyen Skrevet 20. mai 2008 #39 Skrevet 20. mai 2008 GET klarte ikke å få TV-signalene på plass så jeg sitter her uten TV!!! Men Jostein blogger jo, og jeg har jo dere... men det blir jamen meg ikke det samme! :gråte: Nei, noe av dette må nesten oppleves
Skravla Skrevet 20. mai 2008 #40 Skrevet 20. mai 2008 Det forundrer meg ikke om Irland vinner hele greia Ikke si det ..... jeg får frysninger.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå