Gjest Anonymous Skrevet 16. mai 2003 #1 Del Skrevet 16. mai 2003 Hei. Jeg har brukt epilator og nappet hårene på leggene med denne i mange år. Den siste tiden har jeg sett at færre og færre hår vokser ut igjen, men jeg ser at det er en svart prikk der hårroten er. Er selvfølgelig glad for å få mindre hår, men kan det være at det ikke er så bra at det ikke vokser ut igjen? Har hørt noe om ingrodde hår, og at hårene vokser innover (eh..?? :oops: ). Er det noen som kjenner til dette, eller har sett det samme som meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trulta Skrevet 16. mai 2003 #2 Del Skrevet 16. mai 2003 Hei... De sorte prikkene tror jeg er fra klærne dine, "lo" som legger seg i porene. Inngrodd hår har jeg også hørt om, men vet ikke så mye om det. Tror jeg har hatt no lignende et par ganger, der hvor håret vokser "bortover" under huden før det plutselig dukker opp og er langt. Men jeg har ikke hatt hår som vokser innover.... Det med at hårene ikke vokser ut igjen er vel kanskje det at hårsekken er ødelagt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkeliten Skrevet 16. mai 2003 #3 Del Skrevet 16. mai 2003 De sorte prikkene kan være inngrodde hår. For å unngå inngrodde hår bør du bruke en god peeling et par dager før du vokser/epilerer OG noen dager etter behandlingen (vent til huden ikke er irritert lenger). Vær ellers flink til å bruke peeling/hampvott ukentlig og smør deg godt inn med bodylotion. Da holder du porene åpne og unngår at hårene ikke kommer opp til overflaten, men vokser innover i stedet. Vet ikke hva det ellers kan være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkeliten Skrevet 16. mai 2003 #4 Del Skrevet 16. mai 2003 Ellers stemmer det som Trulta sier, at hårsekkene faktisk vil slutte å produsere nye hårstrå når du bruker voks/epilator. Jeg har fjernet hårene konsekvent fra roten i mange år nå og har nesten ikke hår igjen på legger/lår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 16. mai 2003 #5 Del Skrevet 16. mai 2003 inngrodd hår ser nesten ut som hudormer.. og hvis man klemmer på dem, kommer håret ut laaangt.. Samboeren min har noen på leggene... *pille* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå