Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2008 #1 Skrevet 20. mai 2008 jeg møtte ei jente for 6 mnd siden og vi har vært sammen siden første dag vi traff hverandre. Vi bor ikke sammen men treffer hverandre nesten hver dag og bor i hver vår hybel. Problemet er at hun dukker opp hver dag på hybelen og drar ned buksa mi og begynner og suge meg som om hun aldri før hatt sett en pikk. Hun sleiker den og suger ut av meg sæd som om noen presser ut olje fra oliven. I begynnelsen så likte jeg det og følte det enormt seksuelt tiltrekkende, men etter hvert har hun fått ut så mye at jeg føler meg tom for sæd. Det er slitsomt og vondt, men når jeg ser på de sultne øynene hennes så kan jeg ikke la være og må bare la henne tømme ut min sæd. Hun elsker smaken av sæd sier hun, og virker litt pervers....nå lurer jeg på om hva jeg skal gjøre for å be henne dempe seg ned. jeg liker henne, men hennes perverse holdning skremmer meg...
Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2008 #2 Skrevet 20. mai 2008 jeg møtte ei jente for 6 mnd siden og vi har vært sammen siden første dag vi traff hverandre. Vi bor ikke sammen men treffer hverandre nesten hver dag og bor i hver vår hybel. Problemet er at hun dukker opp hver dag på hybelen og drar ned buksa mi og begynner og suge meg som om hun aldri før hatt sett en pikk. Hun sleiker den og suger ut av meg sæd som om noen presser ut olje fra oliven. I begynnelsen så likte jeg det og følte det enormt seksuelt tiltrekkende, men etter hvert har hun fått ut så mye at jeg føler meg tom for sæd. Det er slitsomt og vondt, men når jeg ser på de sultne øynene hennes så kan jeg ikke la være og må bare la henne tømme ut min sæd. Hun elsker smaken av sæd sier hun, og virker litt pervers....nå lurer jeg på om hva jeg skal gjøre for å be henne dempe seg ned. jeg liker henne, men hennes perverse holdning skremmer meg... De fleste menn ville gitt en arm for det du har.... For å være seriøs.... kommunikasjon er ufattelig viktig i et forhold. Snakk med henne. Vær ærlig med henne. Si du synes det er herlig, men at det bare blir for mye....
Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2008 #3 Skrevet 20. mai 2008 Hva med å si..." hei scnuppa! Nå har jeg fått så mye oralsex at nå er det min tur til å gi deg en real omgang med tunga". For du gir vel henne oralsex du også vel????
Gjest StockDama Skrevet 20. mai 2008 #4 Skrevet 20. mai 2008 For å være seriøs.... kommunikasjon er ufattelig viktig i et forhold. Snakk med henne. Vær ærlig med henne. Si du synes det er herlig, men at det bare blir for mye.... Enkelt og greit.
Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2008 #5 Skrevet 20. mai 2008 Neste gang hun kommerm er du pån med en gang, og drar av henne klærne/buksa, og gir henne en real omgang med tunga. og neste gang hun kommer til deg, og neste og neste...
Gjest fami Skrevet 20. mai 2008 #6 Skrevet 20. mai 2008 Neste gang hun kommerm er du pån med en gang, og drar av henne klærne/buksa, og gir henne en real omgang med tunga. og neste gang hun kommer til deg, og neste og neste... ...for en straff....
Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2008 #7 Skrevet 20. mai 2008 ...for en straff.... men etter hvert har hun fått ut så mye at jeg føler meg tom for sæd. Det er slitsomt og vondt, men når jeg ser på de sultne øynene hennes så kan jeg ikke la være og må bare la henne tømme ut min sæd da får han ivertfall sæden sin der han vil ha den. Hos seg selv. Og hun får seg noe, som hun vil. Begge fornøyd.
Gjest Casey Skrevet 20. mai 2008 #8 Skrevet 20. mai 2008 jeg liker henne, men hennes perverse holdning skremmer meg... Kanskje hun har lest i blader og sett filmer som sier at det eneste menn liker er nettopp dette, og at hun tror hun må gjøre det hele tiden for å bevare spenningen slik at du ikke skal kjede deg?
Gjest Alabama Skrevet 20. mai 2008 #9 Skrevet 20. mai 2008 Kanskje hun har lest i blader og sett filmer som sier at det eneste menn liker er nettopp dette, og at hun tror hun må gjøre det hele tiden for å bevare spenningen slik at du ikke skal kjede deg? Kan det ikke være at hun bare er kåt og digger å suge kjærsten sin?
Gjest Casey Skrevet 20. mai 2008 #10 Skrevet 20. mai 2008 Kan det ikke være at hun bare er kåt og digger å suge kjærsten sin? Kanskje hun bare er et wild animal.
Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2008 #11 Skrevet 20. mai 2008 Kanskje hun har lest i blader og sett filmer som sier at det eneste menn liker er nettopp dette, og at hun tror hun må gjøre det hele tiden for å bevare spenningen slik at du ikke skal kjede deg? Ja det er godt mulig at hun er av denne typen også, som har "lært" fra et eller annet sted at det er dette menn liker. Muligheten er der dersom hun er ung. Er hun godt opp i 20 årene så vil jeg heller helle mot at hun er vanvittig kåt og bare elsker pikk, slik som oss alle andre? Tihi..
Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2008 #12 Skrevet 20. mai 2008 Kanskje hun har lest i blader og sett filmer som sier at det eneste menn liker er nettopp dette, og at hun tror hun må gjøre det hele tiden for å bevare spenningen slik at du ikke skal kjede deg? Ikke umulig, uavhengig av alder. Men hva hun har i bagasjen mentalt har mye å si. Jeg var ekstremt "rå" i starten på forholdet, pga at jeg antok at det var det som var forventet... Det holdt på å gå ordentlig galt siden han ikke har nevneverdig sexlyst. Men om hun "bare" er ekstremt kåt, se om du får kanalisert den over på noe annet
Fredrik=) Skrevet 20. mai 2008 #13 Skrevet 20. mai 2008 hvor kan jeg levere armen min?? luksus problem? komunikasjon? si nei? sleik henne i stede? pul i stede?
Gjest glamourgirl Skrevet 21. mai 2008 #15 Skrevet 21. mai 2008 Jeg kan være sånn, og har hatt kjærester som har syntes det har vært for mye. De har vært redde de ikke har vært rene nok, eller nydusja nok, eller de har ikke hatt lyst til å bli sugd. Har jeg en kjæreste og jeg har lyst til å suge ham, så gjør jeg det med mindre jeg får beskjed om ikke å gjøre det. Da lar jeg være...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå