Gjest stinkelise Skrevet 20. mai 2008 #1 Skrevet 20. mai 2008 Hei, jeg har et lite underliv som stinker ekkelt. Det svir ikke, klør ikke, ei heller rar utflod. Bare lukter vondt, jeg har ikke hatt sex før, så er ikke kjønnssykdom. Er det bare normalt at det lukter surt? :/ må liksom skrubbe minst 10-20 ganger før lukten forsvinner helt i dusjen.. :/ og det er jo ikke så sunt for underlivet.. Jeg er ganske flink til å tisse på meg så det hender at den "bader" i tiss før jeg får skiftet truse. noen som vet? Ikke skriv noe stygt
Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2008 #2 Skrevet 20. mai 2008 Nå vet jeg ikke grunnen til at du tisser på deg, men kanskje du har urinveisinfeksjon? Da kan urinen / underlivet lukte ganske spesielt. Hvis du skrubber og vasker med såpe kan det godt hende du har fått en soppinfeksjon (men det lukter vel vanligvis ikke noe) - sopp kan behandles med Canesten / Clotrimazol krem som fås reseptfritt på apoteket. Bruk hudvask som for eksempel Lactacyd når du vasker deg nedentil. Ellers så er det jo slett ikke sikkert det lukter unormalt i det hele tatt? Det lukter alltid litt av et underliv, det er helt normalt - og lukten varierer også med menstruasjonssyklusen.
:-) anna Skrevet 20. mai 2008 #3 Skrevet 20. mai 2008 Du kan også ha en underlivsinfeksjon (bakteriell vaginose)
Gjest stinkelise Skrevet 20. mai 2008 #4 Skrevet 20. mai 2008 Sukk. Etter jeg fikk antibiotika etter en operasjon luktet det ikke der nede, men jeg er så fæl til å tisse på meg, atte. Lukter liksom salmiakk nesten innimellom ... Underlivsinfeksjon og urinveisinnfekssjon er det samme? Får man kjøpt midler mot det reseptfritt? Ikke f om jeg går til legen med dette. He he.
Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2008 #5 Skrevet 20. mai 2008 Du bør selvsagt gå til legen, og finne ut hvorfor du tisser på deg og hvorfor underlivet ditt lukter vondt.
Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2008 #6 Skrevet 20. mai 2008 Prøv med knipeøvelser i noen uker, og se om det hjelper. Gjør det ikke det så bør du vurdere en tur til legen, eller finne praktiske løsninger for å holde underlivet tørrest mulig med tanke på lekkasjen din. Truseinnlegg, tena, osv er alle gode alternativer men det blir dyrt på sikt om du ikke får deler av det dekket.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå