Tjorven Skrevet 16. mai 2003 #1 Skrevet 16. mai 2003 Noen som har en oppskrift på en god sennepsdressing? Smakte dette en gang og den var nydelig, men oppskriften har jeg desverre ikke...
jordbær Skrevet 16. mai 2003 #2 Skrevet 16. mai 2003 Oooh.. Det er såå digg. Big Orginal med ost, skinke og sennepsdressing varmet i toastjern..
jordbær Skrevet 16. mai 2003 #4 Skrevet 16. mai 2003 Det var da svært... Joda.. søkte og fant mange oppskrifter: 1 dl rømme 1 ss dijon sennep 1 ss grov sennep evt. 2 ss vanlig sennep 1 ss olje grovmalt pepper evt. brekke med litt sukker Bland sammen alle ingrediensene og la dressingen stå og trekke en stund før servering. Holder seg ca. 1 uke i kjøleskap i boks/tett glass.
Gjest Étoile Skrevet 16. mai 2003 #5 Skrevet 16. mai 2003 Her er min oppskrift: ca 1 dl rømme et par ss sitronsaft et par ts sukker sennep etter smak, jeg bruker ca 1 ss grov sennep pepper
Juni-brud Skrevet 16. mai 2003 #6 Skrevet 16. mai 2003 Sennepdressing- er det det samme som en bruker på gravet laks???
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå