Gå til innhold

Du!


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Hvor fremkaller dere bildene fra digitalkameraet deres? Er den vanlige prisen rundt 1kr eller kan man få det mye billigere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi fremkaller via Elkjøp. Prisen varierer, men ligger ofte på 79øre/stk. God kvalitet og rask levering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Er det vanlig at det tar laang til å overføre bilder fra pc til Elkjøp? Først tok det lang tid da et og et bilde bel overført, nå har det vært et bilde av en pc, en pil med et foto, og en "boks" hvor bildene skal ende opp... Pluss mange små bokser på rekke og rad som viser at det jobbes og overføres. Har ventet i 1 og en halv time nå tror jeg.

Husker ikke hvordan jeg fremkalte hos Elkjøp sist, men så lang tid tok det aldeles ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å fremkalle hos Japan Photo. Syns de har så praktisk software for å sende inn, pluss at jeg da får velge formater, utsnitt osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt Elkjøp. Gikk fort å laste opp, hentet i butikken og bra pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jeg pleier å fremkalle hos Japan Photo. Syns de har så praktisk software for å sende inn, pluss at jeg da får velge formater, utsnitt osv.

Elkjøp har også noe som kalles "Elkjøp foto service" som kan lastes ned. Jeg har det på skrivebordet på pcen, og klikker meg inn dit når jeg skal bestille... Man kan velge størrelser osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker Elitefoto eller Preus.

Synes de har oversiktlige og gode nettsider :jepp:

På pc-en min lokalt bruker jeg Mitt Bildearkiv. Et veldig fint program for bildebehandling og -oppbevaring (utviklet av kjæresten min for Elitefoto) :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker som regel fotoknudsen.no eller minebilder.no. Synes begge har greie priser og er veldig fornøyd med kvaliteten på bildene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Får man mail når bildene er klare til henting på Elkjøp? Eller må man bare dra dit og se etter et visst antall dager, evt ringe og spørre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å skrive dem ut hjemme, blir god kvalitet. Ihvertfall for meg, kommer ann på printeren selvsagt :) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får man mail når bildene er klare til henting på Elkjøp? Eller må man bare dra dit og se etter et visst antall dager, evt ringe og spørre?

Ja du får mail.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...