Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2008 #1 Skrevet 20. mai 2008 Jeg er på flyttefot og kommer til å be 2-3 sterke karer fra jobben om litt hjelp å bære de tyngste sakene. Totalt ca 1/2 -1 times tid med hjelp. De blir kjørt til og fra hentestedet. Det jeg lurer på er om det er vanlig å vare dem opp med noe, evt hva da som takk for hjelpen? Håper dere kan komme med forslag som ikke koster så mye.
Gjest *smak* Skrevet 20. mai 2008 #2 Skrevet 20. mai 2008 Du kan jo invitere de på middag når du er kommet i orden i det nye huset? Eller gi en flaske vin til hver av de? Eller tilby de hjelp om de trenger det en gang?
Melonas Skrevet 20. mai 2008 #3 Skrevet 20. mai 2008 Da vi flyttet fikk vi hjelp av en kompis og en nabo. Vi bestillte pizza og hadde en lang pause ute i det fine været. Det var vår oppvartning den dagen. De har selvsagt fått gjentjenester, jeg synes det er bedre enn "betaling" i form av penger/varer.
Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2008 #4 Skrevet 20. mai 2008 Vi gav en flaske vin og invitasjon på middag når huset blir ferdig ordnet.
Serenity88 Skrevet 20. mai 2008 #5 Skrevet 20. mai 2008 Hva med litt jordbær og is nå som det er sommer? Og selvfølgelig en invitasjon når det nye stedet er i orden!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå