Gå til innhold

Mislykket plastisk operasjon og ansiktsløftning

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg tok en plastisk operasjon for en tid tilbake for å fjerne rynker og framheve øynene mine bedre. Som dere ser av bildet til venstre så ble det ikke helt vellykket. Hva kan jeg gjøre for å bøte på dette? Vil det hjelpe med sminke? Kan dere jenter som er litt mer dreven på slikt gi meg noen tips?

På forhånd takk for hjelpen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du ser da ikke så ille ut..kremt .. og så er du sikkert veldig pen på innsiden, det tror jeg nesten helt sikkert ihvertfall :hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho:

Gjest Anonymous
Skrevet

Syns du så riktig så søt og sjarmerende ut jeg! :hoho:

Gjest Kinga
Skrevet

Alle som smiler skikkelig bredt og med hele fjeset får små øyne.

La smilet nå øynene, deesdab.

Vibeke

Gjest Lott@
Skrevet

Jeg gjentar for ørtende gang:

DET ER IKKE DET YTRE SOM TELLER!!!!!!!

EI HELLER EN MANNS STØRRELSE PÅ PENIS!!!!!

det er ens indre kvaliteter som er det viktigste............

Skrevet

Takk til blue sky og angeleyes for at dere synes at jeg ikke ser alt for ille ut.

Jeg var faktisk ikke klar over at dere jenter var mer opptatt av hvordan vi menn ser ut på innsiden. Faktisk vet jeg det ikke selv heller, for jeg har enda ikke fått tatt noen røntgenbilder. Jeg har derfor bestillt time hos lege for å få dette gjort snarest. Klarer nesten ikke å vente på dette, men er nok litt nervøs for at innsiden min også ser rar ut.

Skrevet

Takk for tipset Vibeke. Jeg forsøkte dette i dag når jeg stod opp. Dessverre har nok ansiktsløftningen gjort huden min så stram at det å smile gjør temmelig vondt. Det ser kanskje ut som jeg smiler på bildet, men det er nok bare huden i ansiktet som har blitt dradd mot ørene. Dette var jo noe som skulle fjerne rynkene, men i tillegg så har det altså gitt meg et konstant "smil".

Kanskje noen har noen makeup tips å gi meg?

Alle som smiler skikkelig bredt og med hele fjeset får små øyne.

La smilet nå øynene, deesdab.

Vibeke

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...