Gå til innhold

I drømmeland....


Emmaliten

Anbefalte innlegg

Hmm - lurer på om jeg skal begynne å skrive dagbok. Ikke helt sikker på om jeg kommer til å få det til, men fant ut her om dagen at jeg har vært til og fra her siden 2004!! :fnise:

Litt om meg selv:

Gift 2 barnsmor fra Bærum. Barna er relativt tett på 3 og 1,5 år - nydelige, selvfølgelig! Har akkurat begynt i ny jobb etter siste svangerskapspermisjon.

Sliter litt med alt stresset i hverdagen og prøver å få tiden til og strekke til. Ikke alltid lett med 2 små barn, full jobb og en mann som jobber mye. Derfor har vi en engel av en au pair som hjelper oss med det meste.

Har gode venner som jeg ser alt for sjelden, og føler vel at planleggingstyranniet som ofte tar oss gjør at vi sees altfor sjelden. Vi har våre faste klubbkvelder og jenteturer, men utenom det blir det som regel barn, mann og hus som står i fokus.

I dag har for så vidt vært en grei dag. Den eldste var grei å få i barnehagen, mens den minste har plutselig blitt veldig mammadalt og hylte som bare det da mamme måtte gå i morges. Savner mannen min - han er på reise igjen. Kommer heldigvis hjem en gang i natt. Han er god! Gleder meg også veldig til helgen, for da har vi barnavakt. Lurer på hva vi skal finne på da....? :rødme:

Ja, ja, det får være nok for i dag. Hyggelig om noen leser dette! Nå må jeg få med meg litt av både Cashmere mafia og Ungkaren - hvordan få sett på begge to på en gang?? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oj, oj, oj - nå har jeg akkurat lagt ut et innlegg under treff, om at jeg ønsker meg nye venninner... Ganske skummelt, egentlig! Jeg er jo ikke venneløs, men må innrømme at når jeg av og til har tid til å kjenne etter, så skulle jeg ønske at jeg hadde sett venninnene mine mer. Men når de fleste ikke har barn, og de som har barn ikke bor i den umiddelbare nærhet, så blir det ikke alltid så lett... :sukk:

Prøver å ikke ha så store forhåpninger - så kan jeg heller bli glad hvis jeg faktisk får noe svar!

I dag måtte jeg levere i barnehagen før jobb, og kom av den grunn litt sent på jobb (i dag igjen..). Vanligvis er det mannen min som leverer og jeg som henter, så i dag kunne mannen min heldigvis hente slik at jeg i hvertfall fikk tatt igjen litt av tiden.

Gleder meg veldig til lørdag, for da har vi barnevakt! Prøvde å ringe litt rundt for å booke et bord, men det er tydelig at folk er mye ut og koser seg for tiden. Både Oscarsgate og Haga var fullt allerede. Da står det mellom Madserud, evt Eik for der har jeg ennå ikke vært... Hvis noen har gode anbefalinger så tar jeg gjerne i mot de! Ute på Nodee en fin vårdag hadde også vært flott, men tror det er meldt regn igjen til helgen.. Det er ihvertfall ikke spise ute - temperatur.

Det var alt for i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var nok en dag over. Eldstemann har nettopp sovnet på sofaen, og mannen har gått ut for spise middag ifm jobb. Deilig å ha huset litt for seg selv, og det er faktisk helt stille.. :ler: Unntatt lillegutt da som snorker ved siden av meg..

Fant forresten ut i dag at det har vært innbruddsforsøk i bilen min :nei: Fy skamme seg - prøve seg på bilen min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen fantastiske dansere som er med i finalen på So you think you can dance!! Jeg blir bare så imponert, må heie litt ekstra på Mona da, siden hun er fra nærområdet.. :ler: Og Mary da, hun er jo en utrolig dame!

Ellers så er det pakking som står for tur, skal bort i helgen, og det uten barn. Gleder meg, skal nyte dagene til fulle.

Traff igjen en venninne fra den første barselgruppen i dag, burde være flinkere til å klare holde kontakten!

Er forresten superfornøyd med et par nye hvite "joggesko" fra Geox, utrolig lektre og deilig å gå i.. Har nesten flyttet inn i de!! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Ulva35

Heisan Emmaliten :-D

Var innom en tur og snoket hos deg, og legger igjen et spor før jeg rusler ut igjen.

Håper dere hadde en fin helg, og at du har fått masse svar under treff :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Takk for koselig hilsen, Ulva35! Håper du har hatt en fin helg også. Dårlig med svar på treff-forumet... Men den som venter får se.. :)

Da var nok en helg over, og jeg har innsett at det har vært en stund siden sist jeg var innom. Alt er bra, lillegutt har hatt bursdag og det har blitt feiret flere dager til ende! :ler:

På grunn av prosjekt B, er det ennå ikke blitt ferie på oss. Ser ut til at vi må vente til slutten av juli før vi endelig setter oss på flyet.

Har eller startet en mini-slankekur (finnes det???), og har gått ned 2 kg i løpet av 2-3 uker. Er ganske fornøyd i ukedagene, men i helgen er det ikke lett... Er alt for glad i god mat og vin til å klare dette 100 %. I går kveld fikk vi barnevakt igjen, tilbrakte kvelden på Nodee med deilig mat og deretter Sex in the City på Colosseum Fantastisk film, selv for annen gang.. :sjenert:

Nå koser jeg med et lite glass rosé mens mannen sitter på flyet til utlandet igjen. Gleder meg til han er tilbake, han har dessverre fått gjennomgått litt for mye av sin kone på slanker'n. Skal skjerpe meg nå!!

Sov godt, og god finale til de som er interessert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...