Wildrose Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 I disse dager hvor det er blitt omtrent normalt å sprøyte inn botox, og andre ting for å se yngre og bedre ut. Falske øyenvipper, spleise på hår og ikke minst silicon i puppene. Er det resultatet eller at man har alt dette fra før som teller mest? Jeg bare undrer, jeg er 34 år og begynner å omtrent bli den eneste som jeg kjenner som ikke har gjort noen av disse tingene ( har ikke tenkt å gjøre det heller)Det blir jo snart en konkurranse om hvem som har den dykigste kirugen jo..Hva mener dere, gutter og jenter?
Tabris Skrevet 19. mai 2008 #2 Skrevet 19. mai 2008 Jeg synes slikt er trist. Det går med så mye ressurser, tid og penger på noe så uviktig som å "pynte" på utseendet.
Gjest StockDama Skrevet 19. mai 2008 #3 Skrevet 19. mai 2008 Hvis man vil pynte på seg kan man da gjøre det uten nåler og kniver. Utrulig mye hva riktig påkledning og hårfrisyre har å si.
Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2008 #4 Skrevet 19. mai 2008 Trist når det blir ekstremt eller helseskadelig, men jeg innrømmer at jeg holder på å spare til noe liknende selv. Sliter med kraftig hårvekst i ansiktet, og spesielt på sommerstid er det hemmende å måtte barbere meg hver morgen, og helst 1 til 2 ganger til i løpet av dagen. Ja, jeg er forfengelig nok til å betale et par 1000 for å slippe dette. På sikt blir det sannsynligvis billigere også pga at jeg bruker mye barberblader.
Gjest lucy d-.-b Skrevet 19. mai 2008 #5 Skrevet 19. mai 2008 Jeg kan forstå at kvinner som mister mye hår har extensions, at kvinner nesten uten øyevipper forlenger dem, at kvinner som i en alder av 30 har tomme og lange bryster løfter dem og fyller dem litt. Jeg forstår ikke botox like godt, at folk vil miste ansiktstrekk til fordel for en rynke eller to. Likevel: Jeg syns ikke man skal se ned på folk fordi de tar det valget å gjøre en forandring som går utover det å skifte antrekk eller farge håret. Det er ofte gjennomtenkte handlinger, og de har i de fleste tilfeller betydd mye for dem som har gjort det. Det betyr ikke at alle avgjørelser er riktige, og mange blir sikkert tatt på feil grunnlag, men er ikke det hver enkelt kvinne/mann sin egen sak? Jeg syns det.
Freckles Skrevet 19. mai 2008 #6 Skrevet 19. mai 2008 Jeg ser ikke noe galt i å rette ut et par rynker eller heise opp slitne pupper...
Gjest Jente37 Skrevet 20. mai 2008 #7 Skrevet 20. mai 2008 Hvis man vil pynte på seg kan man da gjøre det uten nåler og kniver. Utrulig mye hva riktig påkledning og hårfrisyre har å si. Helt enig. Invester i en skikkelig BH/undertøy som løfter og støtter, der cup'en passer deg ordenlig, samt være velkledd og velstelt, er mere effektiv enn allverdens pjatt, pålimt ditten og datten eller fake greier, syns nå jeg da. F.eks se på ekskona til Elvis, Melanie Griffith, "Catwoman" eller Dronning Silvia. Deretter kan du fortelle meg at inngrep/kirurgi er tingen!!
Gjest Elfrida Skrevet 20. mai 2008 #8 Skrevet 20. mai 2008 I disse dager hvor det er blitt omtrent normalt å sprøyte inn botox, og andre ting for å se yngre og bedre ut. Falske øyenvipper, spleise på hår og ikke minst silicon i puppene. Er det resultatet eller at man har alt dette fra før som teller mest? Jeg bare undrer, jeg er 34 år og begynner å omtrent bli den eneste som jeg kjenner som ikke har gjort noen av disse tingeneJeg tror ikke jeg kjenner noen som har gjort dette du nevner. Jeg har en fjern bekjent som har fått seg nye pupper, ellers vet jeg sannelig ikke om noen. Unntatt kjendiser så klart. Jeg oppfatter det i hvert fall ikke som vanlig ting å gjøre.
Gjest Tnita Skrevet 20. mai 2008 #9 Skrevet 20. mai 2008 Nå er det stor forskjell på catwoman, og presley og de og på de som pynter litt her og der. En heloverhaling er noe helt annet enn å sprøyte inn litt botox i panna. Jeg har ikke noe imot å kunne gjøre slikt, og det finnes en middelvei. Skjønner at det ikke er noe fint når de overdriver. Men ett inngrep eller to skader ikke hvis man får bedre livskvalitet av det.
FantasDick Skrevet 20. mai 2008 #10 Skrevet 20. mai 2008 Har et par venninner med silikon, de fleste har extensions og falske negler, men det er det. Ser ikke på plastisk kirurgi og botox som normalen. Jeg er ikke helt fornøyd med mine pupper, og jeg kommer til å operere dem - når og hvordan er ikke bestemt, men jeg kommer til å gjøre det. Jeg skjønner ikke helt tankegangen om at jeg bare kan bruke en god bh, så blir de så fine, så, når jeg er misfornøyd med dem. De blir jo ikke penere av å bruke en god bh! Når bh'n forsvinner så er jeg like misfornøyd, og det er min nakne kropp jeg vil være fornøyd med - ikke den påkledde.
Paradokset Skrevet 20. mai 2008 #11 Skrevet 20. mai 2008 Men ett inngrep eller to skader ikke hvis man får bedre livskvalitet av det. Jeg vet i alle fall om noen som sitter og gnir seg i henda over en slik holdning...
Atdetvar Skrevet 20. mai 2008 #12 Skrevet 20. mai 2008 Problemet er vel at veien er kort til inngrep to, tre og fire etter man først har ordnet på én ting. Selvfølelse er viktig, men jeg synes naturlighet er mer tiltrekkende; til den grad noe faller inn under dét begrepet i disse dager..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå