Gjest gjest3131 Skrevet 19. mai 2008 #1 Skrevet 19. mai 2008 Jeg har i 2 mnd fått en kløe over hele kroppen når jeg svetter etter å ha drukket alkohol. Kløen forsvinner så fort jeg trener og får svetta ut hva det enn måtte være.. Noen som har opplevd det samme, eller noen som har hørt om dette? Kan det være noe alvorlig..? feks med leveren ??
Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2008 #2 Skrevet 19. mai 2008 Ville absolutt tatt en tur til legen for å sjekke leververdiene osv.
Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2008 #3 Skrevet 19. mai 2008 Det sies at man ikke kan være allergisk mot alkohol, men man kan være intolerant, og dessuten allergisk mot enkelte stoffer i den alkoholholdige drikken (malt, antagelig også andre "kornrester", tanniner). Når dette er noe som har oppstått først i seinere tid ville jeg definitivt ha tatt noen blodprøver. Om man plutselig blir intolerant skyldes det av og til sykdom og at enkelte organer har redusert funksjon. Men det kan kanskje også skyldes at blodkarene i huden blir utvidet, og at du merker det nå om våren hvor det er varmere? Uansett, jeg vil anbefale deg å gå til legen for å få undersøkt dette, ettersom du ikke kan utelukke at det er noe mer alvorlig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå