Gå til innhold

Ung stemor

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Faren min var lenge sammen med en dame som ikke egnet seg som stemor, og det slet på familien. Barn skal komme først. Du er veldig ung, og jeg ser dilemmaet ditt, men du må bare finne deg i at barna er svært viktige i livet hans. Synes heller ikke du skal blande deg opp i hva din kjæreste krangler med eksen om. Men når det gjelder studier må du velge det som føles riktig for DEG. Hvis du finner et sted i nærheten kan du komme hjem i helger og ikke minst ferier (bla 2-3 måneder hver sommer).

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

jeg må reise bort for å få den utdannelsen jeg vil, dvs at vi møtes bare i helger/ferier i 3 år og det tror jeg ikke at jeg klarer. Bor på en liten plass så her er ingen spesiell jobb for meg, jobber faktisk på shell nå(VELDIG lite butikker her)..jeg er jo glad i barna, men synes det blir for mye av og til, føler at "okei, slik blir det resten av livet" føler jeg har opplevd så lite enda, har ikke sett verden ordentlig..er en kunstnerisk sjel og har fått tilbud om diverse greier(kontrakter innenfor film osv..)men har sagt neitakk..så nå er DET for sent..om jeg ikke flytter, men jeg vil jo egentlig ikke flytte for da mister jeg jo samboeren min også..vet ikke hvordan et liv uten han ville ha blitt:( er så fryktelig avhengig av han:( og han nekter å flytte forresten!

Men du er tyve år, du skal sikkert være sammen med flere og gjøre det slutt med de igjen før du finner mannen i ditt liv. Flytt og utdann deg, er dere meant to be finner dere hverandre igjen eller klarer å holde forholdet i live. Dersom du ikke drar nå er jeg redd du blir stående på Shell til du blir gammel. Og slutt med denne mannen blir det en gang uansett. Så har du også gått i fella. Utdannelse, jente! Ikke rot det til nå.

AnonymBruker
Skrevet

Hallo... Denne tråden er tre år gammel...

AnonymBruker
Skrevet

:fnise:

Hadde vært artig å få vite hva hun endte opp med..

AnonymBruker
Skrevet

Om tråden er tre år gammel eller ikke...

Tror stemors rollen blir tøff når far er tøffelen til barnemor. Far prøver å inkludere på hjemmebane men så for bm er på tråden er alt glemt.

Selvsagt skal barna gå først, men ikke bm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...