Hiddy Skrevet 19. mai 2008 #1 Del Skrevet 19. mai 2008 Hei alle sammen. Er ny her inne på KG, og tenkte det passet perfekt med en dagbok - for meg til å rable ned daglige ting, og for dere til å "bli kjent med meg" her på KG. Er vel ikke så mye jeg vil si her inne om meg selv, men dere finner nok ut noe etterhvert om dere følger med meg. Er vel kanskje ikke så typisk meg å "stikke meg ut" blandt folk, men tar det som det kommer Ellers håper jeg alle har en flott dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 19. mai 2008 #2 Del Skrevet 19. mai 2008 og som dagboknabo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 19. mai 2008 #3 Del Skrevet 19. mai 2008 Gratulerer med ny dagbok! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hiddy Skrevet 19. mai 2008 Forfatter #4 Del Skrevet 19. mai 2008 Takk til dere begge Nå sitter jeg her og kjeder meg i massevis. Friends går på tv'en i bakgrunnen mens jeg sitter og trykker her. Om dagen vet jeg liksom ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg. Er for tiden arbeidsledig, noe som i seg selv ikke er helt min skyld (bedriften la ned butikken jeg jobbet i) - og har enda ikke fått noen jobb. Har vært på ett intervju, og har hørt rykter om at de skal intervjue noen flere i morgen. Det som skremmer meg er jo "Tenk om.."-tankene mine. Tenk om jeg ikke får jobben, tenk om jeg ikke klarer det, tenk om tenk om tenk om! Men jeg burde jo ikke ha disse tankene. Jeg er flink. Lærer meg ting ganske fort, og det er vel positivt? Skulle ønske det var mye lettere å få seg jobb. Og gjerne en jobb man kan trives i. Det eneste jeg gjør om dagen er å vaske leiligheten dag ut og dag inn, og går tur med bikkja. (Noe som forsåvidt er ganske koselig, av og til. Men skulle hatt noe annet å gjøre!) Fant også ut at det er liksom ikke så mye jeg får gjort uten penger heller. Steller litt på bikkja, da. Og så kan jeg jo alltids trene. Men mangler motivasjonen. Tror jeg skal skumme igjennom Kosthold og trening her på forumet, kanskje få litt inspirasjon. Har på følelsen av at jeg kommer til å ha god tid fremover... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hiddy Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #5 Del Skrevet 20. mai 2008 Jeg og sambo så på dokumentaren på tv2 i går kveld, om de som reiste til Sveits for og ta sitt eget liv. (De var veldig syke.) Og dette påvirket oss ganske sterkt. Jeg tenkte at jeg klarer meg ikke uten sambo. Han er så bra! Vi gråt begge to, det var så trist. Jeg la armene rundt han og han sa: "Jeg vil bli gammel med deg." Det var så godt å høre det. Den dokumentaren fikk meg liksom til å tenke at; Man skal ta vare på de nærmeste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 20. mai 2008 #6 Del Skrevet 20. mai 2008 Jeg og sambo så på dokumentaren på tv2 i går kveld, om de som reiste til Sveits for og ta sitt eget liv. (De var veldig syke.) Og dette påvirket oss ganske sterkt. Jeg tenkte at jeg klarer meg ikke uten sambo. Han er så bra! Vi gråt begge to, det var så trist. Jeg la armene rundt han og han sa: "Jeg vil bli gammel med deg." Det var så godt å høre det. Den dokumentaren fikk meg liksom til å tenke at; Man skal ta vare på de nærmeste. Vi så også den dokumentaren. Det vi snakket om var at det er greit at han som var så syk skal få lov å avslutte sitt eget liv som han gjorde, men de to fra Canada... slik er livet liksom at den ene sikkert dør før den andre. Vi får håpe det er lenge igjen, men vi mennesker er laget på den måten at den som er igjen klarer seg! Ja, det gjør ubeskrivelig vondt og man får det grusomt, men man kommer gjennom det Jeg vil også bli gammel med min kjære og vi skal gifte oss og være gift til døden skiller oss ad. Håper vi er gaaaaamle da! Og ja, man skal ta vare på de nærmeste, virkelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hiddy Skrevet 20. mai 2008 Forfatter #7 Del Skrevet 20. mai 2008 Ja, når man er så syk som han var er det greit, synes jeg. Er enig med deg om det paret fra Canada. Er bare forlovet på ubestemt tid med min kjære jeg da, men håper på bryllup om en stund (når det passer seg .) og at vi skal bli gaaamle sammen. Er så glad jeg har han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 21. mai 2008 #8 Del Skrevet 21. mai 2008 Du vet, man trenger ikke bryllup for å kunne være sammen for resten av livet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hiddy Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #9 Del Skrevet 21. mai 2008 Nei, sant det Så lenge jeg er med han er jeg fornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hiddy Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #10 Del Skrevet 22. mai 2008 Litt skeptisk og oppgitt. Var på jobbintervju, som varte 5 minutter. Greit nok, men dama jeg prata med var stressa og hadde dårlig tid. Litt skeptisk til dette. Og så er jeg oppgitt over ei dame som ringte meg fra et vikarbyrå idag. Hun sa opp til flere ganger i løpet av telefonsamtalen at jeg var så ung, og uffet seg. Skjønner ikke helt problemet med at jeg er ung? Jeg vil ut og jobbe! Selv om jeg er ung så betyr det ikke at jeg ikke klarer en jobb i en butikk (noe jeg har erfaring fra allerede). Ikke ville hun oppgi navnet på butikken hun letet etter folk til heller. Hvis hun vil jeg skal jobbe for dem, vil jeg i det minste vite navnet på kjeden/butikken... "Jeg skal gruble litt og ringe deg opp igjen." Tror ikke noen ringer meg opp igjen, jeg. Bare surr om dagen! Nå er jeg lei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 22. mai 2008 #11 Del Skrevet 22. mai 2008 For en rar dame! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hiddy Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #12 Del Skrevet 22. mai 2008 Ja, fikk ikke inntrykk at de var så seriøse. Butikken var visst klesbutikk. "Men jeg var jo så ung." .... Det er mange unge folk som jobber i klesbutikk? Skjønner ingenting jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hiddy Skrevet 23. mai 2008 Forfatter #13 Del Skrevet 23. mai 2008 I dag har jeg vært ekstremt emosjonell og bitchy. Synes litt synd på sambo. Men, han kan være litt bitchy han også. Føler verden suuuuser forbi meg disse dager, og at jeg henger etter. Kan være noe med at hver dag er den samme når jeg går hjemme så og si hele tiden. Det tærer litt på meg, for og si det mildt. Jeg er vant med å ha noe å gjøre hele tiden. Motivasjon, motivasjon, motivasjon! Jeg skulle jo ha trent disse dager når jeg har lite å ta meg til! Men det blir jo til at jeg setter meg ned og at det ikke blir noe av. Jeg skulle gjerne studert noe mer også, men HVA vet jeg ikke. Føler alt står på pause. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hiddy Skrevet 3. juni 2008 Forfatter #14 Del Skrevet 3. juni 2008 I dag ringte jeg til en butikk hvor jeg var på intervju, og spurte om hvordan det ble til med den stillingen. Kjerringa hørtes overraska ut, og sa bare: "Åh! Jeg sendte jo ut mail jeg... Desverre, det ble ikke deg denne gangen." Og så fniste hun. Æsj, jeg føler meg ikke akkurat happy med meg selv om dagen. Jeg får nei, nei og nei. Selvtilliten daler mer og mer, selv om jeg vet at det ikke er noe og få gjort med det at de valgte noen andre over meg. Må bare holde hodet høyt, og håpe at neste gang så skjer det noe... Har ikke sminket meg på et par uker nå, heller. Føler meg ikke så særlig fresh. Tror ikke sambo synes det heller, hehe. Rart med det, når ting ikke går helt som det skal, så lar jeg meg "slappe av". Sminke ble plutselig ikke så viktig som det var før, og jeg gikk på butikken uten noe som helst. Før kunne jeg ikke gå ut døra før jeg hadde MINST fått mascara på meg... Jeg må ta meg selv i nakken, og ja. Pynte meg. Gå rundt i butikker her rundt meg med søknader. Jeg må få NOE snart... Huff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hiddy Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #15 Del Skrevet 4. juni 2008 Jaggu ble det tidlig dag på meg! Etter sambo dro på jobb ved 06-tiden, ble det rett og slett umulig å sovne. Det var så lyst! Jeg har telt sauer , men til ingen nytte. Jaja, får vel litt ut av dagen da Lage meg en god frokost, ta å gå en tur og kanskje slikke litt sol! Må ta sjangsen mens man har den. Ha en super dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 4. juni 2008 #16 Del Skrevet 4. juni 2008 Så kjipt da at du ikke fikk jobben Kjenner igjen følelsen av at det ikke går din vei og hadde nok heller ikke brukt sminke eller noe sånn da... men det får deg jo til å føles bedre innvendig, så kanskje du skal gjøre det etter at du har vært ute i sola? Det er deilig ute i sola i dag altså Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hiddy Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #17 Del Skrevet 4. juni 2008 Jaaa.. det er skikkelig kjipt! Jeg har nå lagd meg milkshake, og spist en god frokost. Og så snart sola treffer verandaen min så skal jeg ut Ha en fin dag du også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hiddy Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #18 Del Skrevet 4. juni 2008 Nå eeeer det så varmt! :dåne: Men, bank i bordet - det er bedre å ha godt vær enn drittvær! Nå sitter jeg og slapper av før jeg skal sette i gang med å lage lasagne til gubben kommer hjem. Det blir godt. Sitter også og leter fram ny musikk til å legge inn på iPoden min. Kjekk å ha nå som verken lyd på denne pcen funker og nå som laptopen min er til reparasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hiddy Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #19 Del Skrevet 5. juni 2008 I dag er jeg helt ødelagt. Våknet i 2-3 tiden i natt og ble syk, så tilbragte ei stund på toalettet... Heldigvis ble det litt bedre og jeg kunne få sove noen timer. Varmen hjelper ikke på akkurat. Tror det er lasagnen jeg spiste i går som ikke var helt bra Så i dag er man litt shabby. Men sånn er det. Drikke rikelig med vann og ta det med ro, så går det vel bra. Planer for dagen: Ingen verdens ting. Jeg skal ligge på sofaen mest mulig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hiddy Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #20 Del Skrevet 9. juni 2008 Småirritert. Får ikke sove. Vært på jobbintervju idag, mannen var veldig positiv og sa "Det er bra!" ganske ofte... Vi satser på det er i boks? Har dratt på meg en liten forkjølelse i varmen også. Ikke behagelig. Stemmen er ganske herpa, ellers bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå