Gå til innhold

Grace og gutta!

Grace

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest ~Milla~

Men det er veldig koselig med jul :jepp:

Blir første julen til lillegutten deres, det blir stas. Husker å ha sett bilder fra da jeg var rundt 1år gammel, og min første jul. Da satt jeg foran juletreet med stooooooore øyne og så på alle pakkene :fnise:

Skal dere feire hjemme hos dere, eller blir det familiejul og reise bort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Revenka

Hei :) nå fant jeg den nye dagboken din. Må legge igjen et spor så du vet at jeg har sniklest i den. Lykke til på babysvømmekurset i dag. Håper det virker bedre enn det forrige med tanke på de andre deltakerne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) nå fant jeg den nye dagboken din. Må legge igjen et spor så du vet at jeg har sniklest i den. Lykke til på babysvømmekurset i dag. Håper det virker bedre enn det forrige med tanke på de andre deltakerne.

Ja jeg er kjempespent på hvordan de andre er nå. Så vidt jeg vet er ikke kurset fullt, så det er jo egentlig litt deilig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kose: det er lov med sutrebok.

Er det ikke sånt (også) dagbøker er til for da? Jeg har i hvert fall sutra uhorvelig mye i min. Det hjalp. :)

Signeres. Jeg tror det er sunt å skrive av seg ting. :jepp:

Begynt å se etter ny leilighet. Men jammen ikke lett... Også så dyrt.

Tell me about it! Legg til å være enslig i lavtlønnsgruppe... Å kjøpe leilighet er noe jeg kan se langt etter. Håper på skikkelig prisras i løpet av det kommende året, slik at det er billig til sommeren. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kyss:

Nå har jo Arwen begynt å jobbe igjen, så nå er det du, jeg og lille M som må gjøre byen utrygg. :lur:

Håper alt står bra til med dere. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Skal på reunion i dag, må¨svare på en ting jeg har gjort siden ungdosmskolen.

Tenkte å svare noe litt mer gøy enn "fått barn" liksom..

Forslag??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...