Gjest Gjest Skrevet 18. mai 2008 #1 Skrevet 18. mai 2008 Skal på innvendig ultralyd for å sjekke standaren der inne tilfelle det etterhvert lykkes med å få inn en leietaker.... Og jeg er litt nervøs.... Hvordan er det egentlig?
Amalie_85 Skrevet 18. mai 2008 #2 Skrevet 18. mai 2008 vondt syns jeg ikke det er. Men er alltid litt ekkelt når andre skal opp der....syns ikke gyn.undersøkelser er særlig stas, men ikke vondt
Chiquita Skrevet 18. mai 2008 #3 Skrevet 18. mai 2008 Det er "helt greit"... Ultralydstaven de fører inn er litt som en "normal" vibrator - altså ikke så veldig tykk. De tar en kondom på utsiden av denne ul-staven før de fører den inn. Jeg synes ikke det er noe problem.
knudz3n Skrevet 18. mai 2008 #4 Skrevet 18. mai 2008 Jeg synes det var litt vondt, hun var litt hardhendt med den staven...
~Mocca~ Skrevet 18. mai 2008 #5 Skrevet 18. mai 2008 Jeg har tatt en haug med innvendige ultralyder, og jeg hadde bare en lege som var litt hardhendt, da var det litt ømt. Men ellers så har det ikke vært noe som helst vondt, de har på masse sånn gele på staven så den sklir rett inn.. Det eneste er jo at man føler seg litt naken når man ligger der å viser seg i all sin prakt..
Gjest Gjest Skrevet 18. mai 2008 #6 Skrevet 18. mai 2008 Huff, det går sikkert bra da, men jeg er nok litt pysete på slike ting. Det er så intimt liksom. Er faktisk usikker på om jeg vil ha med meg mannen min inn... Det er i forb. med utredning, så han skal også med. Men som sagt litt usikker på om jeg vil ha han der akkurat da.... Har dere erfaring med det eller? Tusen takk for tilbakemelding også
Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2008 #7 Skrevet 19. mai 2008 Da har jeg vært og fått det gjort. Det var helt ok. Bittelitt ømt da han vrei rundt inni der for å finne eggstokkene. Mannen min var med, og det var også helt greit. Han satt og kikket på en skjerm sammen med en sykepleier mens jeg lå på benken. Ikke noen gynekologbenk heller, og det syns jeg var veldig fint. Nesten som å være i syden dette sa han, ikke akkurat det da sa jeg, men helt greit. Var veldig kult å se at man faktisk så ut slik som på bilder i bøker Mannen syntes også det og han oiet et par ganger hehe. Skal tilbake om tre uker for å ta ultralyd med kontrastvæske for å se om egglederne er åpne. Konklusjon: ikke noe å grue seg til
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå