Gå til innhold

Hvor fort det går for ham...

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Har opplvevd at med menn det går for ganske fort (5-10 min inklusive litt stopp og variasjon) opplever jeg aldri orgasme med, men med en som trengte laaang tid sa rakk jeg å komme, og det var helt fantastisk, trodde aldri jeg skulle få oppleve det! Han så på seg selv som fryktelig treig da, men jeg nøt det! Har altså funnet ut at jeg trenger omtrent 10 -15 minutter, men han kunne holde på i 20-30, er det vanlig? (Uten kondom!)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Høres veldig logisk ut for meg.

Selv får jeg ikke orgasme,men jeg ser ikke bort i fra at sjansene for det kunne vært 100% større om jeg hadde vært med en mann som behøver tid. Min mann peiser på som duracellkaninen, max 5 minutter, uten forspill.

Lucky me...Men med tiden blir han kanskje treigere han og :lur:

Gjest Mann 24
Skrevet

Hvor vanlig det er vet jeg ikke, men jeg har alltid brukt fryktelig lang tid på å komme.

Men det var et større problem før; nå kan jeg komme stort sett når jeg vil etter en viss minimumstid.

Det er ikke så fryktelig vanskelig å lære seg å komme senere eller tidligere, alt etter hva problemet er.

Skrevet
Høres veldig logisk ut for meg.

Selv får jeg ikke orgasme,men jeg ser ikke bort i fra at sjansene for det kunne vært 100% større om jeg hadde vært med en mann som behøver tid. Min mann peiser på som duracellkaninen, max 5 minutter, uten forspill.

Lucky me...Men med tiden blir han kanskje treigere han og :lur:

Ja, logisk ja. Men jeg lurer på om det er vanlig at menn trenger så lang tid som 20 - 30 minutter? Vi er ganske normalt bygd begge to for å si det sånn, så det er ikke noe anatomisk...

Men jeg nyter jo da, he-he, noen ganger skal man ha litt flaks da!

Skrevet
Hvor vanlig det er vet jeg ikke, men jeg har alltid brukt fryktelig lang tid på å komme.

Men det var et større problem før; nå kan jeg komme stort sett når jeg vil etter en viss minimumstid.

Det er ikke så fryktelig vanskelig å lære seg å komme senere eller tidligere, alt etter hva problemet er.

Hva er minimumstiden din da?

Pass på å ikke reduser den da du!

Gjest Mann 24
Skrevet
Hva er minimumstiden din da?

Pass på å ikke reduser den da du!

Da jeg var yngre trengte jeg sikkert 40 minutter.

Nå kan jeg noen ganger klare meg med 5, men som oftest 10. Etter at jeg har nådd det punktet er det sånn at jeg kan velge om jeg skal komme eller ikke - så det at minimumstiden er blitt lavere ser jeg bare på som en fordel. Jeg kan fremdeles holde på i timesvis hvis jeg hadde villet det, men det kan jo bli litt kjedelig etter hvert. Dessuten er det godt men en kjappis en gang i blant :)

Skrevet
Har opplvevd at med menn det går for ganske fort (5-10 min inklusive litt stopp og variasjon) opplever jeg aldri orgasme med, men med en som trengte laaang tid sa rakk jeg å komme, og det var helt fantastisk, trodde aldri jeg skulle få oppleve det! Han så på seg selv som fryktelig treig da, men jeg nøt det! Har altså funnet ut at jeg trenger omtrent 10 -15 minutter, men han kunne holde på i 20-30, er det vanlig? (Uten kondom!)

Det er helt vanlig. Alle varianter er faktisk helt vanlig. Slik jeg ser det, har du to muligheter. Finn deg en partner som bruker omtrent like lang tid som du. Eller øv deg på å få orgasme fortere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...