LovvLee Skrevet 18. mai 2008 #1 Skrevet 18. mai 2008 Jeg får rett og slett ikke noe ut av å være på toppen. Jeg er også en av de som ikke kommer ved "ut og inn", så kanskje det er derfor, men jeg liker misjonær veldig godt. Er det vanlig, eller er jeg bare lat? Eneste følelsen jeg får ut av det er melkesyre i låra.... Tror ikke jeg er lat, er jo aktiv sånn ellers, som sagt i annen tråd her, så er det jo masse man kan gjøre mens man ligger på rygg også
Suzy Skrevet 18. mai 2008 #2 Skrevet 18. mai 2008 Jeg lurer umiddelbart litt på hvordan du sitter når du får melkesyre i låra...?
LovvLee Skrevet 18. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. mai 2008 Jeg lurer umiddelbart litt på hvordan du sitter når du får melkesyre i låra...? ok, litt overdrevet der kanskje.... men han kjenner liksom ikke frem og tilbake, så da blir det opp og ned, og det er litt slit i lengden. Uff, men det er kanskje bare meg.
Gjest Gjest Skrevet 18. mai 2008 #4 Skrevet 18. mai 2008 ok, litt overdrevet der kanskje.... men han kjenner liksom ikke frem og tilbake, så da blir det opp og ned, og det er litt slit i lengden. Uff, men det er kanskje bare meg. Neida, har det slik jeg og. Min mann MÅ ha tempo for å holde seg stiv, så da er det opp-ned i racerfart, forferdelig slitsomt. Rugging frem og tilbake funker ikke. Å ri er noe jeg ikke gidder lenger.
Suzy Skrevet 18. mai 2008 #5 Skrevet 18. mai 2008 Om du må "humpe" opp og ned så skjønner jeg at du ikke får noe særlig ut av det. Kan du ikke forsøke forskjellige vinkler og type støt da? F.eks ligge oppå ham med beina strukket ut bakover og skyve deg frem og tilbake, ligge med overkroppen mot hans og ett bein krøllet opp og ett ben strukket ut, snu deg rundt og sitte med baken mot ham... mulighetene er jo uendelige om du har lyst til å finne ut noe du liker. Han kan vel alltids snu deg over på ryggen og kjøre sitt løp når du har kommet om han ikke fåt så mye ut av at du sitter oppå?
Gjest m Skrevet 18. mai 2008 #6 Skrevet 18. mai 2008 Jeg kan være enig i at det kan bli litt slitsomt. Det er tydelig at min kjære synes det er et hav av forskjell melom å "rugge/ri" eller å stille seg mer "på huk". I sistnevnte stilling kan man gjøre store bevegelser, ta den helt inn og nesten helt ut. Dette er ekstra populært her hjemme ihvertfall. Det blir lett melkesyre av den sistnevnte stillingen.
Envy Skrevet 18. mai 2008 #7 Skrevet 18. mai 2008 Du er ikke alene TS, jeg kan rett og slett ikke ri, fordi det blir bare tull hver gang, og mannen ender med å måtte gjøre jobben uansett
Rosalie Skrevet 18. mai 2008 #8 Skrevet 18. mai 2008 Du er ikke alene TS, jeg kan rett og slett ikke ri, fordi det blir bare tull hver gang, og mannen ender med å måtte gjøre jobben uansett Sånn er det her i heimen, også.
Gjest Gjest Skrevet 18. mai 2008 #9 Skrevet 18. mai 2008 Veldig få kvinner som behersker denne kunsten dessverre, for det er utrolig herlig når det funker...
Gjest Gjest Skrevet 18. mai 2008 #10 Skrevet 18. mai 2008 Veldig få kvinner som behersker denne kunsten dessverre, for det er utrolig herlig når det funker... Det er sikkert deilig for deg, men det er ikke med alle det lar seg gjennomføre. Min mann klarer ikke å holde seg stiv når jeg rir, pga at tempoet ikke er høyt nok. Selv kunne jeg tenkt meg å ri sakte, lenge og "bruke" han til egen nytelse siden jeg har hørt at mange kvinner får orgasme av denne stillingen. Men når han får nedovertiss etter en stund sier det seg selv at det ikke lar seg gjøre. Har hatt mange menn før som likte rolig sex, da er det ok å ri.
Gjest milkyway Skrevet 19. mai 2008 #11 Skrevet 19. mai 2008 Det er stress å få dette til, for en må komme inn i rytmen til hverandre at det smeller mot hverandre akkurat på samme tid. Også kommer en inn i det, også blir en fornøyd og mister fokus og detter ut men det funker!
MarianneE Skrevet 19. mai 2008 #12 Skrevet 19. mai 2008 Føler meg som en elefant når vi praktiserer det her hjemme. liker stillingen egentlig ikke...
Gjest *Ulla* Skrevet 19. mai 2008 #13 Skrevet 19. mai 2008 Jeg får rett og slett ikke noe ut av å være på toppen. Jeg er også en av de som ikke kommer ved "ut og inn", så kanskje det er derfor, men jeg liker misjonær veldig godt. Jeg har det også sånn, liker ikke den stillingen i det hele tatt. Mens det er favorittstillingen til samboer. Litt kræsj der. For det første gir ikke den stillingen meg noenting, og får det andre føler jeg meg veldig klønete på toppen. Får liksom ikke rytmen helt - og tro meg; jeg har virkelig prøvd! Mange ganger. Det er klart jeg noen ganger gjør det for samboers skyld, og det er jo ikke vondt eller noe sånt, men det finnes mange andre stillinger jeg heller vil ha.
Gjest Hegepege Skrevet 19. mai 2008 #14 Skrevet 19. mai 2008 Føler meg som en elefant når vi praktiserer det her hjemme. liker stillingen egentlig ikke... Signerer denne altså Han vil ofte at jeg skal sitte oppå han, men min kjære er redd fr at tingen hans skal "brekke" Han fortalte meg dette bare for noen måneder siden, fordi han ikke hadde turt å si det før nå.. Men iallefall, det hender jo at jeg sitter oppå han, men da er det som regel han som gjør jobben og han elsker det.. Kan jeg derimot sitte oppå ha i f.eks dusjen, fungerer det helt greit :gjeiper:
Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2008 #15 Skrevet 19. mai 2008 fYSISK er det godt å ri, men ikke psykisk. Man føler seg sånn på "utstilling" der man sitter, så jeg bare begynner å tenke på ting man ikke skal tenke på under sex. Som..." ser jeg bra ut nå", "synes han det er godt", " synes han jeg har hengepupper", " ligger han å fantaserer om at han kanskje har en annen jente oppå seg nå eller"? Jeg takler det bare ikke, men prøver selvsagt å gjøre mitt beste. Han kan jo ikke lese tankene mine, så det så
Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2008 #16 Skrevet 19. mai 2008 Veldig få kvinner som behersker denne kunsten dessverre, for det er utrolig herlig når det funker... åH...det var det jeg trengte å høre Vet ikke om jeg takler å ha sex lengre.....det er ikke lite vi skal leve opp til....
Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2008 #17 Skrevet 19. mai 2008 Skjønner egentlig ikke at det skal være noe problem å nyte ri-stillingen. Det er jo bare å konsentrere seg om sin egen nytelse, hva som er mest godt, for da blir det som regel bra for han også. Du vet vel hvordan du f eks når du onanerer med dildo inni, og gni klitten med fingertuppene, hva som er godt, og samme gnidning skal du prøve å få til når du rir. Tror du/dere bruker en stilling i dag som ikke er til glede/nytelse for noen av dere. "Humping" opp og ned må nødvendigvis bli mislykket.
Possibly Skrevet 19. mai 2008 #18 Skrevet 19. mai 2008 Det er mange stillinger jeg liker bedre enn å sitte på toppen. Ikke fordi jeg har problemer med å være dominerende eller vise meg fram, men fordi støtene ikke treffer de "gode punktene" inni meg i den stillingen. Det kan også være vanskelig å finne riktig rytme.
Gjest Gjest - kvinne Skrevet 19. mai 2008 #19 Skrevet 19. mai 2008 Jeg har hørt, som gjest her sier, at veldig mange kvinner ikke kan kunsten å ri en mann. Jeg har ikke det problemet. Heldigvis. Jeg både kommer og får menn til å komme når jeg sitter på dem. Mannen min hadde aldri kommet i den stillingen før han traff meg, for ingen av kvinnene han har hatt sex med har mestret den stillingen.
Gjest Gjest Skrevet 19. mai 2008 #20 Skrevet 19. mai 2008 Jeg har hørt, som gjest her sier, at veldig mange kvinner ikke kan kunsten å ri en mann. Jeg har ikke det problemet. Heldigvis. Jeg både kommer og får menn til å komme når jeg sitter på dem. Mannen min hadde aldri kommet i den stillingen før han traff meg, for ingen av kvinnene han har hatt sex med har mestret den stillingen. Usj, høres ut som en kjip mann å ha sex med, han som du nevnte aldri hadde kommet før han traff deg. Mitt inntrykk er at de fleste damer fint klarer å få menn til å komme mens kvinnen rir. Det er jo ofte gutta som ønsker at dama er på topp. Min type spør meg ofte om jeg vil ri han litt...jeg må da ta utgangspunkt i at han liker det jeg gjør???
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå