Gå til innhold

Spørsmål om bollemus

Fremhevede innlegg

Gjest bollemusa?
Skrevet

Da jeg var yngre, trodde jeg at bollemus var noe man bare fant på fyldigere jenter. Nå har jeg akkurat oppdaget at det har mer med utformingen på bekkenet å gjøre, og at også tynne jenter kan ha bollemus. Jeg har det selv, og er normal til slank.

Jeg har alltid fått det for meg at bollemus ikke var "fint", men det er tydeligvis menn der ute som liker det. Er det et tilfelle av enten liker man det eller ei, eller er det som med pupper, fasongen spiller mindre rolle?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Da jeg var yngre, trodde jeg at bollemus var noe man bare fant på fyldigere jenter. Nå har jeg akkurat oppdaget at det har mer med utformingen på bekkenet å gjøre, og at også tynne jenter kan ha bollemus. Jeg har det selv, og er normal til slank.

Jeg har alltid fått det for meg at bollemus ikke var "fint", men det er tydeligvis menn der ute som liker det. Er det et tilfelle av enten liker man det eller ei, eller er det som med pupper, fasongen spiller mindre rolle?

Noen liker det, noen er mindre fan. Jeg personlig foretrekker det for såvidt ikke, men det er ikke noe jeg tenker over mer enn de 2 første sekundene etter jeg ser musa for første gang.

Oppsumert fra emg:

For de som tenner på det, er det sikkert kjempepluss. For resten, har det fint lite å si.

Gjest MAnn 24
Skrevet

Jeg digger det, men det kommer uansett langt bak i rekken av ting jeg bryr meg om.

Skrevet

Å ja.... Særlig hvis du har på deg trange klær og legger på deg bittelitt, slik at du har litt former. Kan du legge ut noen bilder?

Gjest Thonglover
Skrevet

Bollemus er en stor turn-on for meg :)

Jo større, jo bedre! Og trange klær som fremhever det er flott!

Helt klart meget tiltrekkende å se kvinner i bikini eller undertøy med en god bollemus skjult bak tøyet;)

Konklusjonen er: Ja til bollemus :)

Skrevet

Jeg har alltid likt kjønnet til de kvinnene jeg har hatt sex med (har selvsagt også likt kvinnen også). "Bollemus" eller ikke spiller ingen rolle i forhold til egen nytelse eller hva jeg synes er vakkert. En fordel med bollemus er at jeg kan stimulere klitoris på kvinnen mye lettere ved vanlig samleie når jeg presser mitt egen skamben mot hennes. Det har derfor i noen tilfeller vært lettere å gi kvinner med "bollemus" orgasme ved vanlig samleie. :)

Gjest Gjest_London_*
Skrevet

Den kurven ei fin bollemus har, sett fra siden, når jenta ligger på ryggen eller går opp i bro er max turn-on for meg!

Gjest Gjest
Skrevet

Bollemus er bare helt nydelig. Ultrakvinnelig!

Gjest Gjest_Trådstarter_*
Skrevet

Jøss, nå ble jeg faktisk veldig glad. Det er utrolig nok spesielt når jeg ligger ned og det danner seg en masse kurver og daler at jeg blir "selfconcious" - føler at jeg ser rar og klumpete ut. Men det er tydeligvis ikke noe å bruke energi på å bekymre seg for... :sjenert:

Tusen takk for at dere booster selvtilliten min, gutter!

Gjest Gjest
Skrevet

Bollemus er meget opphissende. Det er også alle andre typer mus.. :-)

Det er i det hele tatt noe av det som er mest fasinerende med mus at de er så forskjellige. Noen sier at har man sett en så har man sett alle. De har ikke sett mye mus! Kanskje ikke engang sin egen??

-Jan

Gjest Gjest
Skrevet
Bollemus er meget opphissende. Det er også alle andre typer mus.. :-)

Det er i det hele tatt noe av det som er mest fasinerende med mus at de er så forskjellige. Noen sier at har man sett en så har man sett alle. De har ikke sett mye mus! Kanskje ikke engang sin egen??

-Jan

...slenger meg på her. Og indre kjønnslepper utenfor ytre kjønnslepper er vel så bra :jepp: Fatter ikke hvorfor kvinner vurderer å operere... Galskap!

Gjest Thonglover
Skrevet

Som tidligere nevnt: Bollemus er helmaks :D

Henger meg på svaret om indre lepper som henger utenfor de ytre. Fatter ikke at noen vil operere for å få dem skjult... Men alle har hver sin smak. JEG foretrekker bollemus og indre lepper med lengde på.

Opp gjennom årene har jeg sett "en del" kvinnekjønn, og jeg har aldri, jeg gjentar aldri sett noe stygt. Jeg mener alle har sin ""skjarm" :)

Hadde vært utrolig kjedelig om alle var like nedentil.

Og til dere kvinner; har dere noen gang sett en penis som som er akkurat identisk til en annen ?

Det er jammen bra vi alle er skapt forskjellige ;)

Så om det henger, eller buler litt ut. Her eller der. Det kan vel ikke spille noen som helst rolle. Vær fornøyd med det som ble :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...