Gå til innhold

Ok, her er the case...

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg: Ung jente, var jomfru da jeg traff ham jeg bor sammen med. Ingen seksuell erfaring bortsett fra meg selv og ham.

Han: Har så mye erfaring at jeg nesten blir sint av å tenke på det. (Don`t ask me why, det er jo ikke min sak.)

Vi har barn.

Jeg er fryktelig nysgjerrig av meg, sånn seksuelt, og jeg vil gjerne prøve litt forskjellig. Ikke misforstå nå; jeg vil ikke ha med typen på gruppesex eller noe sånt, det er jeg for sjalu til antar jeg.

Kan noen fortelle meg at det er ok å være jente i dag og kun ha ligget med èn?

Jeg vet ikke helt selv hva jeg synes om det, ser både fordeler og bakdeler. Det føles littegranne feil, en dog... Samtidig som jeg ikke vil ha noen andre. (Schizo, I know...)

Det idèelle hadde vel vært om jeg hadde hatt meg litt før vi ble sammen. :lol: Men det er jo litt sent- og utroskap er uaktuelt, ja.

Noen som vil hjelpe meg å sortere litt? Komme med noen innspill? Ja? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Fins jo ikke noe fasitsvar på noe sånt.

Men jeg kan kun snakke for min egen del. Jeg tror det hadde blitt litt "feil" for meg å slå meg til ro med min første sexpartner. Der og da hadde det selvfølgelig gått helt fint, men med tiden tror jeg at jeg hadde blitt for nysgjerrig.

Kanskje helt feil av meg å tenke slik, men jeg er faktisk glad for at jeg har hatt noen sexpartnere før jeg slo meg til ro. Jeg har ikke hatt sex med så mange, men syns jeg har utforsket nok til at jeg nå syns jeg har den beste sexen ever, og det med en mann jeg elsker over alt her på jord. :D

Og det er ikke til å komme ifra at sex er kjempeviktig i et forhold.

Men kan du ikke prøve å utforske litt mer sammen med han du er sammen med da? Eller vil du utforske med andre menn?

Har egentlig ikke så mange råd å komme med jeg, bare mine egne synspunkter..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Jeg tror det hadde blitt litt "feil" for meg å slå meg til ro med min første sexpartner. Der og da hadde det selvfølgelig gått helt fint, men med tiden tror jeg at jeg hadde blitt for nysgjerrig.  

Det er det jeg er redd for. Å bli for nysgjerrig etterhvert, mener jeg.

Det føles allerede litt feil sånn seksuelt, men samtidig er jeg så utrolig glad i denne mannen. Og vi HAR bra sex.

Likevel... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Snedig hvordan folk ikke takler at deres kjæreste har hatt ei fortid; d seg være kar eller kvinnfolk. :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også bare hatt en sexpartner, og det er min mann. For meg hadde det føltes feil å skulle ha mer enn en partner, en gir jo noe veldig personlig til den andre. Dette skal være noe spesielt, ikke noe en gir til alle og en hver. Sex er kanskje viktig, men det er ikke det viktigste i et forhold. Det viktigeste er at en er glad i hverandre og respekterer den andre for det den er. Så ikke vær flau over at du bare har hatt en, og ikke gå ut av et forhold bare pga dette. Vennskap og respekt i et forhold er mye viktigere enn hvordan sexen er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror at du kommer til å forlate mannen du er med nå, til slutt. Snakker av egen erfaring. Var med en type i 9 år, og de siste årene hadde jeg også slike tanker, SELV om jeg på den tiden var lykkelig nok, og hadde god sex. Men det er nysgjerrigheten som for min del tar eller tok overhånd. Det er i seg selv ikke noe gale .... men nå, er jeg gift, og har prøvd min del av 'mannfolk'. :o Nei, det ble feil, men det er sunt å ha hatt noen partnere...da VET du når gresset er grønt liksom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Man blir nysgjerrig på hvordan andre fyrer smaker 7, man kommer seg pinadø ikke unna det!!! :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er nysgjerrigheten som for min del tar eller tok overhånd.

Bryte ut av et godt forhold pga. nysgjerrigheten for andre menn?? Svake menneske...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare liggi med to i hele mitt liv. Er ikke noe stort problem, for jeg får jo prøve hva jeg vil med samboen. Føler at jeg begynner å få ganske mye seksuell erfaring til tross for at det ikke har vært store mengder av menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er også i den situasjonen du er i , at jeg hadde null seksuell erfaring da jeg traff min kjære, mens han hadde mye. Men jeg plages ikke av det, og har aldri gjjort det. Hva han drev med før vi ble sammen, det var før og ikke nå. Og at jeg kanskje bare kommer til å ha hatt en sex partner (hvis vi holder sammen) spiller ingen rolle synes jeg,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det idèelle hadde vel vært om jeg hadde hatt meg litt før vi ble sammen.

Hvorfor det??? Hvorfor skal det alltid være så viktig å ha ligget med flest mulig? Du er jo i ferd med å skaffe deg erfaring med samboeren din nå, og det må vel være det som betyr noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Til deg som laget innlegget:

For å en fordel, uten å si hva,, registrer deg..

Hilsen KOP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 2 uker senere...
Gjest sunshine-t

du burde jo ikke være flau av det syntes jeg. det er jo mange som bare har vært med en. jeg skulle egentlig giftet meg med han som jeg var med første gang. men så kastet jeg ringen* av heeelt andre grunner vel og merke*

men hør med partneren din om hva han føler du burde gjøre. hvem vet, kanskje han har noen gode tips?

lykke til uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Åhh...det er så godt å høre at andre har det på samme måten som meg!!!

Jeg er sammen med min første, mens han har eksprimentert med noen andre jenter...

Jeg føler liksom jeg går glipp av noe, siden jeg ikke har "eksprimentert" med andre før jeg slår meg til ro....føler at det pirrer nysgjerrigheten, det å eksprimentere.....

Jeg har verdens beste sex, men allikevel....

(liker ikke å gå rundt me denne "nysgjerrigheten"...)

Mvh Clea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest gjest1

Hei du -

hvis du faktisk har god sex med han du har, så går du ikke glipp av noen ting. De er i bunn og grunn ganske like, i hvert fall de jeg har hatt. Jeg pleier å si at det virker som om de har gått samme skolen, og bestått eksamen alle sammen.

Hold deg der du er hvis du er lykkelig med ham og glad i ham. Gresset er faktisk ikke noe grønnere andre steder.

Hvis du tenker litt tilbake så var kanskje ikke sexen deres like god de første gangene heller som den er nå??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...