Gjest Grafica Skrevet 17. mai 2008 #1 Skrevet 17. mai 2008 Min kjære trenger ny fastlege, og min fastlege har dessverre fullt. Om noen har anbefalinger å komme med blir jeg veldig glad. Registrerte brukere kan gjerne logge ut om de vil, eller sende PM, om de ikke føler seg komfortable med å opplyse til hele forumet hvem deres lege er. Han ønsker seg helst mannlig lege, men tar gjerne anbefalinger på kvinnelige også.
Gjest Gjest_ina_* Skrevet 18. mai 2008 #2 Skrevet 18. mai 2008 Min kjære trenger ny fastlege, og min fastlege har dessverre fullt. Om noen har anbefalinger å komme med blir jeg veldig glad. Registrerte brukere kan gjerne logge ut om de vil, eller sende PM, om de ikke føler seg komfortable med å opplyse til hele forumet hvem deres lege er. Han ønsker seg helst mannlig lege, men tar gjerne anbefalinger på kvinnelige også. Kjetil Flåtten eller Steinar Planting på Heistad Legesenter er veldig flinke::
Gjest Grafica Skrevet 18. mai 2008 #3 Skrevet 18. mai 2008 Takk, skal sjekke om de er ledige! Jeg så igår at det var endel på heistad som hadde ledige plasser, vet ikke om nettopp de to hadde. Vet du noe om hvordan de andre der er eller?
Gjest Gjest_Tina_* Skrevet 19. mai 2008 #4 Skrevet 19. mai 2008 Takk, skal sjekke om de er ledige! Jeg så igår at det var endel på heistad som hadde ledige plasser, vet ikke om nettopp de to hadde. Vet du noe om hvordan de andre der er eller? Det er en som heter Bjørn der og, han er også flink. De andre vet jeg ikke spes mye om. Karianne Ovesen er forresten også flink, men vet ikke om hun er der enda.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå