Gå til innhold

Hvilken rase er din rase?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet
Min rase heter Russisk Tsvetnaya Bolonka eller som den ofte kalles her i Norge Bolonka Zwetna.

Jeg falt for rasen fra første stund. Min mor kjøpte seg en fra oppdretter som introduserte rasen til landet og kort tid etter satt jeg meg på valpelisten. Hvorfor jeg valgte rasen: Den er liten i størrelse, personligheten er STOR. De er tilpasningsdyktige og er sosiale og nyskjerrige. Kan ramse opp så masse mer, men stopper her :rødme:

Kunne nok se for meg mange andre rasen jeg kunne like å ha, men skal ihvertfall ha en bolonka i hus tilenhver tid :gjeiper:

Har du noen linker? Høres ut som en rase jeg burde vurdere når jeg skal velge hvilken liten hund jeg skal gå for :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvilken hunderase eller hunderaser er din "rase/raser"? Og hvorfor?

Cavalier king charles spaniel. Fordi jeg hadde en slik hund som barn, og har elsket de siden den gang.

Golden retriver siden bestevenninnen min hadde en slik hund; og det er en fantastisk flott rase.

Collie pga Lassie (TV-serien og en hund vi hadde i familien).

:hund:

Hilsen

The Kitten :banantroll:

Gjest Gjest
Skrevet
Har du noen linker? Høres ut som en rase jeg burde vurdere når jeg skal velge hvilken liten hund jeg skal gå for :)

Legger ut linken til min hjemmeside, gå på linker der finner du sidene til oppdrettere og andre bolonkaeiere.

Min hjemmeside bolonka

Gjest Gjest_Tine_*
Skrevet

Jeg ELSKER Boxere og Rottweilere!

Har bestillt en Boxer i dag!

BÅDE BOXEREN OG ROTTWEILEREN VISER SÅÅÅÅÅ MYE KRAFT!

Kjønner hva jeg mener?

Gjest Gjest
Skrevet
Legger ut linken til min hjemmeside, gå på linker der finner du sidene til oppdrettere og andre bolonkaeiere.

Min hjemmeside bolonka

Kjempe flotte hunder, kunne godt tenke meg å bli kjent med en sånn :rødme:

Skrevet
Jeg ELSKER Boxere og Rottweilere!

Har bestillt en Boxer i dag!

BÅDE BOXEREN OG ROTTWEILEREN VISER SÅÅÅÅÅ MYE KRAFT!

Kjønner hva jeg mener?

Absolutt!

Jeg er veldig glad i boxere selv :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...