Gå til innhold

Den aluminiumskloriden mot svette

Fremhevede innlegg

Gjest Duchess
Skrevet

Prøvde denne istedenfor Yerka, siden prisen er rundt halvparten.

Bakpå står det påføres 1-2 ganger i uka om kvelden, og vaskes av med såpe og vann morgenen etter

Jaha, skal det liksom holde å ha den på 1-2 ganger i uka ?

Skal jeg ikke bruke noe som helst form for deodorant i det hele tatt de andre dagene da ?

Og...tar det tid før den virker ?

For jeg vil helst unngå å stinke svette fordi jeg stolte på aluminiumskloriden for tidlig.... :o

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Skal jeg ikke bruke noe som helst form for deodorant i det hele tatt de andre dagene da ?  

Ikke gjør samme tabbe som meg! Jeg vet at det står at du ikke skal bruke annen deodorant i det hele tatt, men når jeg fulgte det rådet, funket ikke aluminiumskloriden i det hele tatt. Ble ganske motløs...helt til jeg trosset bruksanvisningen og tok på "vanlig" deodorant om morgenen som vanlig. Jeg påfører aluminiumskloriden ca. 3 kvelder i uka, vasker det av om morgenen og bruker deodorant som vanlig hver morgen.

Gjest Duchess
Skrevet

Jaha....så aluminiumskloriden reduserer bare svettemengden, men kan altså ikke brukes som en erstatning for den vanlige deo'en........hm...

Gjest sexysadie
Skrevet

kjøper man dette preparatet hvor henn??

Gjest Virvel
Skrevet

Men hvis du må bruke både aluminiumsklorid og deodorant, hvor mye sparer du egentlig da...? Yerka er i hvert fall utrolig drøy, jeg har en flaske i godt over 6 mnd, og den koster jo ikke mer enn 160 kr.

Skrevet
Men hvis du må bruke både aluminiumsklorid og deodorant, hvor mye sparer du egentlig da...? Yerka er i hvert fall utrolig drøy, jeg har en flaske i godt over 6 mnd, og den koster jo ikke mer enn 160 kr.

Ja, det var det da....Aluminiumskloriden er i hvertfall veldig drøy også...hmm...la meg se, jeg tror jeg har hatt den i to år i august. Ja, to år blir det. Men nå begynner den å bli tom!

Skrevet

jeg bruker bare aluminiumkloriden (ikke deodorant) og det virker som bare det! Bråstoppet å svette. Var litt skeptisk da jeg leste at det kunne etse nattöyet men..

Skrevet
jeg bruker bare aluminiumkloriden (ikke deodorant) og det virker som bare det! Bråstoppet å svette. Var litt skeptisk da jeg leste at det kunne etse nattöyet men..

Aluminiumsklorid???????

Brukes jo til å rense avløp med. Tror ikke jeg ville brukt den under armene... masse kjertler der, ikke bra med for masse kjemikalier...

Gjest Duchess
Skrevet

Det står jo på flaska at den er mot svette da....

Gjest Anonymous
Skrevet

Aluminiumsklorid???????

Brukes jo til å rense avløp med. Tror ikke jeg ville brukt den under armene... masse kjertler der, ikke bra med for masse kjemikalier...

?????????? hvor har du det fra? Du tenker vel ikke på Natriumhydroksyd (LUT)

Skrevet
Det står jo på flaska at den er mot svette da....

Og hvis samme virkestoff som er i plumbo var i en sak som bleket tennene, ville da folk brukt dette da.. Mange midler er ikke bra for huden uansett hvor mye de selges... Sier bare at det kanskje er lurt å tenke seg om to ganger før man bruker noe

Gjest Donna
Skrevet

Hehe tror ikke det kan sammelignes med plumbo - (håper i allefall ikke det :o )

Jeg har prøvd dette noen få uker - og er meget fornøyd !!! Slipper våte ringer under armene - slipper lukt og slipper stresset ....

Det eneste dumme er at man må planlegge så man får påført dette når man ikke shaver ......Og at det svir voldsomt etterpå.

Men absolutt er fantastisk preperat .....

Lurer på hvordan det virker jeg ...det står det ikke noe om .....rart at man kan stoppe svetten ...

Gjest Anonymous
Skrevet
Aluminiumsklorid???????

Stort sett alle deoer inneholde aluminiumsklorid, og bruker du en uten lukter det helvete!!! Så veldig farlig er det nok ikke, tror heller ikke apoteket ville solgt den hvis den er skadelig.

Skrevet

Stort sett alle deoer inneholde aluminiumsklorid, og bruker du en uten lukter det helvete!!! Så veldig farlig er det nok ikke, tror heller ikke apoteket ville solgt den hvis den er skadelig.

Dette er faktisk ikke bra i det hele tatt. Jeg prøver å kjøpe deodoranter uten. Aluminiumsklorid tetter igjen svettekjertlene, noe som fører til at det kan hope seg opp. Mange som har endt opp med byller under armene, som må fjernes kirurgisk. (Jeg har selv sett bilder av dette på et kurs, der leverandøren ikke anbefalte en deodorant de hadde nettopp på grunn av dette)

Gjest Anonymous
Skrevet

Dette er faktisk ikke bra i det hele tatt. Jeg prøver å kjøpe deodoranter uten. Aluminiumsklorid tetter igjen svettekjertlene, noe som fører til at det kan hope seg opp. Mange som har endt opp med byller under armene, som må fjernes kirurgisk. (Jeg har selv sett bilder av dette på et kurs, der leverandøren ikke anbefalte en deodorant de hadde nettopp på grunn av dette)

Det får så være, da jeg brukte deo uten aluminiumsklorid så luktet det helt jævlig, og da var jo vitsen med deo borte. Derfor kommer jeg til å fortsette med deo med aluminiumsklorid...uansett om det ikke er bra, funker best for meg i alle fall.

Skrevet

Jeg har kjøpt dette for et par uker siden, og jeg blir helt rød og irritert av den, og det svir under armene hele natten så jeg ikke får sove... er det bedre med yerka når jeg har dette problemet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...