Gjest Gjest Skrevet 16. mai 2008 #1 Skrevet 16. mai 2008 Hei. Etter maaaaasse kaffe, røyking i mange år (har sluttet å røyke nå) rødvin og te drikking så har tennene mine blitt ganske så gule. Jeg er student så jeg har ikke råd til å bleke tennene på salong så jeg har akuratt kjøpt natural white 5-minute tooth whitening system på Vita til 250 kr; Misforstå meg rett men jeg er ikke så forfengelig at jeg vil ha kritthvite tenner, ikke syns jeg det er pent heller. Jeg vil ha "vanlig" hvite tenner ettersom tennene mine synes veldig når jeg smiler og de gule tennene får meg ikke til å se helt sunn ut. Er det noen som har erfaring med denne tannblekings pakken? Har bare brukt det to ganger så jeg er fortsatt ikke skuffet, men blir eksta gira om noen sier at dette funker som bare rakkern.
Gjest Gjest Skrevet 16. mai 2008 #2 Skrevet 16. mai 2008 ingen som har noen erfaring og dele med meg?
Gjest Gjest_Lita_* Skrevet 18. mai 2008 #3 Skrevet 18. mai 2008 Ja, er det ingen som har prøvd dette middelet? Jeg har også gått og sett på det og tenkt å kjøpe det, men visste ikke om det var verdt pengene.
Gjest Gjest Skrevet 18. mai 2008 #4 Skrevet 18. mai 2008 Jeg har brukt det i tre dager nå (to ganger hver dag) og tror det er en liten bedring, men egentlig er det vanskelig å se. Det følger med et sånn "fargekart" sånn at man kan følge med på om tennene blir lysere. Det står at det ofte tar 6-7 dager før man ser forskjell, så jeg får smøre meg med tolmodighet litt til.
Gjest SIv K Skrevet 10. mars 2009 #5 Skrevet 10. mars 2009 Jeg har brukt det i tre dager nå (to ganger hver dag) og tror det er en liten bedring, men egentlig er det vanskelig å se. Det følger med et sånn "fargekart" sånn at man kan følge med på om tennene blir lysere. Det står at det ofte tar 6-7 dager før man ser forskjell, så jeg får smøre meg med tolmodighet litt til.
Gjest Gjest_Siv_* Skrevet 10. mars 2009 #6 Skrevet 10. mars 2009 Hei jeg er en jente på 25 år, for noen år siden brukte jeg dette blekiningsmiddelet i ca 1-2 mdr, å for en overraskelse- dette produktet fungerte drit bra på meg, da jeg drakk mye cola tiliere, var tennene mine stygge å gule, etter 1, 1,5 mdr med dette produktet, merket jeg forskjell, jeg fikk fantastiske hvite tenner, ikke driv hvite tenner da, men tenner jeg følte meg " stolt" over. Endeli fikk jeg tilbake selvtilliten min å begynte å smile bredt til folk:-) Men til min store skuffelse sluttet de å selge dette produkte i mitt nærmiljø:-( Jeg drikker ikke så mye cola lenger, da jeg begynt å drikke vann å tenkt mer på min helse, var alt for mye godteri å cola for 2.3 år siden....men nå tennene mine igjen begynt å bli noe gule , særli framtennene mine:-( har prøvd å lete etter dette produktet lenge, men har gitt opp... noen som vet hvor det selges, eller hvor har dere kjøpt det? vi har vita kjeden her også ( molde) men har ikke sett at de har narual white:-(
Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2009 #7 Skrevet 10. mars 2009 Hei. Etter maaaaasse kaffe, røyking i mange år (har sluttet å røyke nå) rødvin og te drikking så har tennene mine blitt ganske så gule. Jeg er student så jeg har ikke råd til å bleke tennene på salong så jeg har akuratt kjøpt natural white 5-minute tooth whitening system på Vita til 250 kr; Misforstå meg rett men jeg er ikke så forfengelig at jeg vil ha kritthvite tenner, ikke syns jeg det er pent heller. Jeg vil ha "vanlig" hvite tenner ettersom tennene mine synes veldig når jeg smiler og de gule tennene får meg ikke til å se helt sunn ut. Er det noen som har erfaring med denne tannblekings pakken? Har bare brukt det to ganger så jeg er fortsatt ikke skuffet, men blir eksta gira om noen sier at dette funker som bare rakkern. Jeg prøvde,men syns ikke det virket noe særlig. Var sps plaget med svart belegg på innsiden av nertenner(ant lite emalje der?) Jeg gikk til innkjøp av blekemiddel på nett,det funket bedre. Så køpte jeg en dyr elektrisk tankost med div børster....har hjulpet meg.
mariaa Skrevet 10. mars 2009 #8 Skrevet 10. mars 2009 Jeg har ikke erfaring med dette produktet, men har hørt av andre at det ikke ga noe særlig resultat. Selv bruker jeg Crest Whitestrips, og er storfornøyd! De selges bare i Usa, så de kjøper jeg over Ebay.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå