Grooo Skrevet 15. mai 2003 #1 Skrevet 15. mai 2003 Skjønner ikke noe jeg... Alle andre prater om at hyblene og leilighetene dems blir så rene i disse eksamenstider. Her hos meg er det akkurat som før, og nå er det snart bare en uke igjen til min SISTE eksamen... Har jo lest masse jeg, i flere dager til og med. Men leiligheten har ikke blitt det grann renere for det.
ivanka Skrevet 15. mai 2003 #2 Skrevet 15. mai 2003 det er derfor den ikke har blitt renere: du har lest.
Gjest Embla s Skrevet 15. mai 2003 #3 Skrevet 15. mai 2003 Du verden :o Jeg trodde det var en lovmessighet jeg: vaske inni kjøkkenskapene, stryke alle truser, etc i ukene før eksamen
Leo Skrevet 15. mai 2003 #4 Skrevet 15. mai 2003 Jepp, samtidig som man ser på tsjekkiske B-filmer fra 1973 evt. Glamour...
Grooo Skrevet 15. mai 2003 Forfatter #5 Skrevet 15. mai 2003 Hm... Kom på noe... Det kan kanskje ha noe med KG å gjøre...
Gjest Embla s Skrevet 15. mai 2003 #6 Skrevet 15. mai 2003 Jepp, samtidig som man ser på tsjekkiske B-filmer fra 1973 evt. Glamour... Jaaa! Vi har vært gjennom det samme, Leo
Leo Skrevet 15. mai 2003 #7 Skrevet 15. mai 2003 Oh yeah! Kan kanskje komme av at internett ikke var oppfunnet ennå da vi holdt på med dette??? Tør ikke tenke på hva som kunne skjedd da :o
Leo Skrevet 15. mai 2003 #8 Skrevet 15. mai 2003 Jeg ville f.eks. ha vært halvveis i første året nå tenker jeg...
ivanka Skrevet 15. mai 2003 #9 Skrevet 15. mai 2003 Jeg ville f.eks. ha vært halvveis i første året nå tenker jeg... jepp, eller i den festlige situasjon at du må lese 1500 sider i løpet av de neste tre ukene... hvem? jeg?
deesdab Skrevet 16. mai 2003 #10 Skrevet 16. mai 2003 Grunnen til at hybelen din ikke blir ren er fordi du leser de feile fagene. Hvis du vil ha ren hybel bør du lese fag som heimkunnskap, vedlikeholdsstyring, kjemi eller biologi. Selv har jeg et kaos her dette semesteret. Hovedoppgaven min har ingen ting med rengjøring å gjøre, så det har bygget seg et akutt behov for å lese mer om heimkunnskap. Kanskje jeg skal skumme igjennom den blårutete kokeboken i dag, slik at jeg kan stille sulten min også. Skjønner ikke noe jeg... Alle andre prater om at hyblene og leilighetene dems blir så rene i disse eksamenstider. Her hos meg er det akkurat som før, og nå er det snart bare en uke igjen til min SISTE eksamen... Har jo lest masse jeg, i flere dager til og med. Men leiligheten har ikke blitt det grann renere for det.
Gjest Hilde K S Skrevet 16. mai 2003 #11 Skrevet 16. mai 2003 Jeg rydder til og med uteboden når jeg har eksamen. Har av den grunn BEHOV for en eksamen en gang eller to i løpet av året ! Forøvrig går det ikke på tsjekkisk, men på " Days of our lives " verdens lengste såpeopera. Men til og med den kan føles som mer interessant enn fag på lesedager. Blir stresset dersom jeg skal lese og huset er rotete. Oppskrift for å lære å ta det iskaldt mottas med stor takknemmelighet !
Chiquita Skrevet 16. mai 2003 #12 Skrevet 16. mai 2003 Mitt hus er heller aldri så rent og pent som i en eksamensperiode.... *sukk* Det eneste som nesten "samler støv" er fagbøkene. Det ER ikke spennende å ha et så stort pensum som Ivanka beskrev, det kan jeg skrive under på. I år har vi heldigvis ikke så mange pensumsider i et enkelt fag, men i fjor hadde vi 2500 sider til en eksamen!!!! :o :o :o Men da hadde jeg heldigvis gode notater fra hele året da, men de har jeg ikke i år. I år har vi vel maks 600 pensumsider pr. eksamen, så det er jo ikke SÅ ille da (prøver å overbevise meg selv) *lykke til alle sammen*
ivanka Skrevet 16. mai 2003 #13 Skrevet 16. mai 2003 he he. 1500 er det som er igjen nå bare... i tillegg kommer de 2500 jeg allerede er gjennom... aaargh! skal aldri mer gå inn for å ta grunnfag på ett semester igjen!
Atmi Skrevet 16. mai 2003 #14 Skrevet 16. mai 2003 Hehe. Jeg har lært de siste årene. Så denne gangen er det bare kontoret og dataen som er helt skinnende ren. Resten av boligen er ryddeforbud - må liksom det hvis det skal bli noe lesning i det hele tatt
Grooo Skrevet 16. mai 2003 Forfatter #15 Skrevet 16. mai 2003 Hehe. Jeg har lært de siste årene. Så denne gangen er det bare kontoret og dataen som er helt skinnende ren. Resten av boligen er ryddeforbud - må liksom det hvis det skal bli noe lesning i det hele tatt Er vel noe sånt jeg har prøvd på i år også. Er bare det at det blir ikke noe mer lesing av den grunn, forstår ikke helt hvor tiden blir av jeg... Men i dag har jeg vært ganske flink da, tror dette har vært den mest effektive lese-dagen til nå i år, og det er ennå en god del timer igjen av dagen. Stolt-stolt-stolt!
ringblomst Skrevet 16. mai 2003 #16 Skrevet 16. mai 2003 Ingenting blir rent hos meg, for jeg blir ufattelig rastløs av eksamensperioder og klarer derfor ikke gjøre noen ting. Ikke lese, ikke rydde, ikke lage meg noe god mat osv. Klarer derimot å ha dårlig samvittighet hele tiden, samt er innom KG og internett litt vel ofte. Og ja, hvis jeg er våken så ser jeg på talkshows på tv, noe som ikke erbra. Snur forresten døgnet på hodet også. Det eneste fornuftige jeg har gjort er å sette på en vaskemaskin som var full med skittentøy, men de kom seg aldri videre til tørketrommelen. HATER EKSAMENSPERIODER!!!! Og det gjør alle rundt meg også, for jeg blir en helt annen person Heldigvis ikke lenge til ferie nå, jippi ringblomst
Leo Skrevet 16. mai 2003 #17 Skrevet 16. mai 2003 Leiligheten vår har behov for en eksamen i Sos.øk. snart... Dette faget er nemlig en av de få tingene som får husmoren i meg til å våkne...
Labella Skrevet 16. mai 2003 #18 Skrevet 16. mai 2003 Ingenting blir rent hos meg' date=' for jeg blir ufattelig rastløs av eksamensperioder og klarer derfor ikke gjøre noen ting. Ikke lese, ikke rydde, ikke lage meg noe god mat osv. Klarer derimot å ha dårlig samvittighet hele tiden, samt er innom KG og internett litt vel ofte. [/quote'] Kjenner meg igjen - får ikke gjort noe i de hersens eksamensperiodene... konstant dårlig samvittighet... Blæh!
liv Skrevet 16. mai 2003 #19 Skrevet 16. mai 2003 har snart eksamen jeg men jeg tviler på at det blir gjort noe her hjemme for det.. Har nemli ikke lese dager! Men hjemme ekamen i 5 dager. Har til og med laget eksamensoppgaven selv får den forhåpentligvis snart godkjent og da er det i teorien bare å begynne! Har fri en uke i begynnelsen av juni for å jobbe med den, da er det liksom meningen at vi skal gjøre den. 10 sider om foreldre-barn relasjonen når mor er kontroll frik og datter prøver å løsrive seg hjemmen fra. (ja jeg går barneverns ped.)
liv Skrevet 2. juni 2003 #20 Skrevet 2. juni 2003 nå har eksamen begynt.. og så langt er oppvaska tatt, skap vasket og ha begynt inne i kottet.. noe må jeg jo gjøre. kreativiteten er på bånn. Ferdig med teori delen og skal begynne å drøfte..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå