Gjest Gjest Skrevet 16. mai 2008 #1 Skrevet 16. mai 2008 http://www.odfoptik.dk/Tests/SamsynTest.asp JEg klarer bokstaven, dvs. jeg hadde nok valgt den hakket før den blir helt klar, dersom jeg ikke fikk se den helt klare... Krysset blir riktig loddrett, men ikke tale om at det blir riktig vannrett. Prøvde med øynene hver for seg, kan ikke si at det hjalp. Men det skal det vel heller ikker:P
Alison Skrevet 16. mai 2008 #3 Skrevet 16. mai 2008 Jeg hadde ikke problemer med hverken bokstaven eller krysset.
Amalie_85 Skrevet 16. mai 2008 #4 Skrevet 16. mai 2008 Ene streken på krysset var ett hakk for langt til venstre. Og vil da ikke si det er ille Bokstaven gikk helt fint
Gjest Gjest Skrevet 16. mai 2008 #5 Skrevet 16. mai 2008 Men er det sånn at man burde klare krysset med en gang?
Ninen Skrevet 16. mai 2008 #6 Skrevet 16. mai 2008 Om man burde klare det med en gang, vet jeg ikke, men jeg gjorde det. Jeg skjønte ikke den oppgaven med bokstaven. Jeg fikk jo riktig, men skjønner ikke hva det har med dobbeltsyn å gjøre. Det var jo bare å vente til alt var svart, uten grønn/rød kant på siden av bokstaven. Ser man ikke fargene riktig hvis man har dobbeltsyn? :klø:
amare Skrevet 16. mai 2008 #7 Skrevet 16. mai 2008 jeg hadde det nederste krysset et hakk for mye til venstre! ellers så gikk det helt bra :D
Gjest Gjest Skrevet 16. mai 2008 #8 Skrevet 16. mai 2008 jeg hadde det nederste krysset et hakk for mye til venstre! ellers så gikk det helt bra :D Prøvde du mer enn en gang? Jeg har prøvd mange ganger, og det blir alltid feil
Gjest Gjest_Hmmm_* Skrevet 16. mai 2008 #9 Skrevet 16. mai 2008 Om man burde klare det med en gang, vet jeg ikke, men jeg gjorde det. Jeg skjønte ikke den oppgaven med bokstaven. Jeg fikk jo riktig, men skjønner ikke hva det har med dobbeltsyn å gjøre. Det var jo bare å vente til alt var svart, uten grønn/rød kant på siden av bokstaven. Ser man ikke fargene riktig hvis man har dobbeltsyn? :klø: Dobbeltsynet vil vel gjøre at det svarte legger seg over, og at man derfor tror bokstaven er klar når den ikke er det? Ikke sikker altså...
Ninen Skrevet 16. mai 2008 #10 Skrevet 16. mai 2008 Dobbeltsynet vil vel gjøre at det svarte legger seg over, og at man derfor tror bokstaven er klar når den ikke er det? Ikke sikker altså... Kanskje det, men jeg ville tro at når man ser dobbelt, så ser man ikke bare det svarte dobbelt, men også fargene...
Gjest Gjest Skrevet 16. mai 2008 #11 Skrevet 16. mai 2008 Kanskje det, men jeg ville tro at når man ser dobbelt, så ser man ikke bare det svarte dobbelt, men også fargene... Enig, skjønte heller ikke helt det...Siden virket jo seriøs. Hmm, lurer på om jeg må en tur til optiker da, ettersom det er helt umulig å få til det krysset... Er bare litt for mye en vei, men...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå