Gå til innhold

Reiseselskapet Detur


Gjest Gjest*Nussi

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest*Nussi

Hei!

Skal reise til Tyrkia neste uke, med reiseselskapet Detur. Har aldri hørt noe om de, bortsett fra at de bruker flyselskapet AtlasJet, som ikke har et spesielt godt rykte..

Noen som har erfaringer med Detur eller AtlasJet, som dere vil dele med meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg har reist med Detur til Tyrkia for lenge siden, tror det var i 2001. Det var helt ok flyselskap/ reiseoperatør. Hotellet var crapy, men det var fordi jeg reiste uspesifisert....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg har VELDIG dårlig erfaring. Kom til Tyrkia midt på natten, og hele bussturen til hotellet ble forstyrret av reiseoperatørens svenske guide, som reklamerte i to timer for et produkt de ville selge.

Vi hadde bestilt et bra hotell, som ikke var på langt nær så bra som vi ble gitt inntrykk av, og vi ble installert på et uvasket hotellrom. Digg!

Vi skulle fly hjem på ettermiddagen, men ikke før vi kom ned i hotellresepsjonen med koffertene rett før bussen skulle hente oss fikk vi beskjed av hotellet at flyet var fire timer forsinket. Reiseoperatøren hadde nummeret vårt, så de kunne fint ringt og sagt fra, slik at vi kunne rekke å disse timene på noe.

Etter å ha kommet hjem til Norge midt på natten, ba vi om å få en bekreftelse fra selskapet om at flyet var forsinket (på grunn av samboerens jobb). Det fikk vi, men på denne sto det opprinnelige tidspunktet da flyet skulle landet. Altså var den ubrukelig.

Latterlig og uprofesjonelt, og jeg reiser aldri med Detur igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Frida_*

Vi reiste til Egypt med Detur for noen år siden, og har bare positive erfaringer. Punktlige fly/bussavganger, flott hotell og flinke, kunnskapsrike guider. Så jeg tror ikke de er noe verre/bedre enn de andre charterselskapene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pupsilure

Min erfaring er god. Hotellet var ikke like fint som på bildene, men det er det aldri. Informasjonsmøtet var bra, guidene var bra, alt var tidsnok. Vi møtte ikke på noen problemer, så jeg vet ikke i hvilken grad vi hadde fått god nok hjelp fra detur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Ok, takk :blomst:

Folk har vel gode og dårlige erfaringer med det meste. Får håpe alt går bra:) Vel og merke viss vi kommer oss avgårde i hele tatt, er jo streik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...