Gå til innhold

Mye fint på Finn

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

har tittet litt på finn.no disse dagene og funnet ut at jeg kan ordne en del ting der til mye rimeligere pris. Er bare redd for å kjøpe ting uten å ha sett det først.Noen som har handlet til bryllupet der. tenkte i hovedsak på tiara, slør, sko ol. Så noen kjempefine sko der som jeg likte og de kostet bare 400 kr. tiara til 300 kr. Bør jeg stole på bilde og bare kjøpe det. Er det ok å handle fra privatpersoner, tenkte det kanskje var bedre siden de nok har kjøpt det i hovedsak til seg selv og at det da sikkert er fint.

Vil bare ha deres erfaringer med å kjøpe ting dere ikke har sett på forhånd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fant drømmekjolen min til halv pris der inne :love:

Gjest annemor30
Skrevet
Jeg fant drømmekjolen min til halv pris der inne :love:

Fant også drømmekjolen min der inne nesten gratis:-) Dro hjem til dama, hu var kjempe koselig, når jeg har god magefølelse, da kjøper jeg hihi

Skrevet

Jeg fant også drømmekjolen på nettet til under halv pris!! Etter å ha prøvd i brudesalong.. Merket meg navnet bak øret og lette så på internett.

Var og prøvde sikkert 5-6 kjoler først, men de passet ikke. Hadde kjøpt kjole fra alle de jeg prøvde hos hvis kjolen hadde passet, møtte bare tidligere bruder som fortsatt vernet godt om kjolen sin!

Ser man over kjolen før man betaler så tror jeg det skal gå bra..

Jeg brukte veldig lang tid på den kjolen jeg kjøpte, ba om betenkningstid og kom tilbake dagen etter og gikk over den med lup. Greit at jeg fikk kjolen billig, men det er fortsatt snakk om mye penger. Vil jo vite at det jeg kjøper er ok!

Min tilkommende prøvde også antrekk til brudgom fra fin, men passet ikke i størrelse. Veldig ålreite folk det også.

Mitt råd er å få prøvd det først hvis mulig, og hvis ikke så må jo risikoen på å kjøpe katta i sekken veies opp mot det å få ting billig..

Sikkert en del useriøse på finn som andre steder, men har inntrykk av at ting fra bryllup er pent brukt og mer enn godt nok til et nytt!

Ta sjansen og følg magefølelsen! :)

Skrevet

Jeg er kjempestor fan av Finn!!

Har kjøpt ALT brudeutstyr der for under halv pris. Veldig godt fornøyd med mottakelse og alt. Veldig hyggelig bekjennskaper alt sammen.

Kanskje jeg bare har vært superheldig??

Lykke til. Det er MASSE penger å spare.

• 2 uker senere...
Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Det var betryggende å høre da tror jeg skal prøve å kjøpe meg det jeg hadde sett.

Likte tara nr 2 på denne anonsen og de silkeskoene med ornamenter. Her

Noen som har disse eller noe liknende? Skal ta kontakt med selgeren og høre litt, da jeg ikke har mulighet til å dra å se.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...