Gjest Sharp Skrevet 14. mai 2008 #1 Skrevet 14. mai 2008 Noen som vet hvor man kan få slipt opp kokkekniver og hva det koster, i Oslo?
Irie Skrevet 17. mai 2008 #3 Skrevet 17. mai 2008 Hei, Jernia Megastore i Torggt. og kjøkkenavdelingen i GlasMagasinet tar imot kniver til sliping. Jernia tar 70 kr per kniv, GlasMagasinet 40 kr. Jeg vurderer selv å levere mine inn til Jernia, så vidt jeg forsto sendte de knivene sine til profesjonell sliper. GlasMagasinet "gjør det selv", og mannen jeg snakket med spesifiserte ikke om de hadde en proff der eller ikke. Men det kan du jo evnentuelt spørre om. I begge tilfeller skulle slipingen ta noen dager - opp til en uke.
Imax Skrevet 21. mai 2008 #5 Skrevet 21. mai 2008 Har du spurt i butikken? Kanskje større butikker som har ferskvaredisk kan hjelpe? Jeg hadde spurt i hvert fall!
Gjest Gjest Skrevet 30. januar 2010 #6 Skrevet 30. januar 2010 Jeg vet at det er lenge siden du spurte, men det er kanskje aktuelt å få slipt knivene dine igjen hvis det er halvannet år siden sist? Hvis du fortsatt bor i Oslo kan du hvertfall få slipt knivene dine hos Skjerp Deg Knivsliperi (hjemmesiden dit er http://www.skjerp-deg.no). Jeg anbefaler veldig å gjøre det der - har slipt mine kniver hos Skjerp Deg og de ble vannvittig skarpe og fine! Og ikke tok det dagevis heller, jeg leverte mine en ettermiddag og hentet dem igjen dagen etter.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå