Gjest Gjest_Trine_* Skrevet 14. mai 2008 #1 Skrevet 14. mai 2008 Tittelen sier vel det meste! Hvordan bli kvitt munnsår litt kjapt?
sebra Skrevet 14. mai 2008 #2 Skrevet 14. mai 2008 munnsår plasteret til compeed er veldig effektivt. det er ikke så "usynlig" som de påstår, men det er absolutt effektivt.
Gjest Gjest_tinka_* Skrevet 14. mai 2008 #3 Skrevet 14. mai 2008 Mandel essens er ganske bra. ta noen droper på en bombulls dott. jeg bruker å ta på 4 gonger for dag. det tar ikke lang tid før det er borte
Nelle Skrevet 15. mai 2008 #5 Skrevet 15. mai 2008 Jeg pleier å: Brenne litt på en synål (for desinfisering), pirke opp såret/blemmen slik at all verk/væske renner ut. Så smøre på Bacimycin (sårsalve fra apotek) et par-tre ganger om dagen. Før jeg begynte med dette hadde jeg munnsår som varte i opp til 14 dager (noen ganger hovnet skikkelig opp - det så helt jævlig ut!), men nå er det over på et blunk når det først kommer!
punkyB Skrevet 15. mai 2008 #6 Skrevet 15. mai 2008 Jeg bruker en salve som heter Zovirax - den fås kun på resept. Spesielt hvis du begynner i starten av munnsåret så er denne salven fin . Den demper og tørker ut munnsåret. Er en ny type salve du kan få uten resept - husker ikke navnet men spør på apoteket.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå