Gjest Cathena Skrevet 14. mai 2008 #1 Skrevet 14. mai 2008 Jeg er så forferdelig lei av å bruke en formue på hudpleie produkter som koster halve lønninga mi! Derfor har jeg nå kjøpt meg Acno på en helsekost butikk, samtidig kjøpte jeg meg Omega 3- 6- 9. Lurte på om noen har hatt gode resultater av dette? Siden jeg ALDRI blir kvitt disse fæle bullene og aknene på hake og kjeveparti (etter hudpleie hver mnd.), så må jeg vel kanskje pleie innsiden av huden. Er det noe annet dere har hatt gode resultater av? Jeg drikker mye vann og har et normalt kosthold, så det er jeg flink med.
Gjest Cathena Skrevet 19. mai 2008 #2 Skrevet 19. mai 2008 (endret) *dytte opp* Noen som vet hvor lenge jeg bør gå på dette for at jeg skal forvente resultater, 1-2 mnd.? Endret 19. mai 2008 av Cathena
Maneo Skrevet 19. mai 2008 #3 Skrevet 19. mai 2008 Jeg har ikke brukt overnevnte produkt(er), så kan dessverre ikke svare deg på deg. Men det tar som regel 1-2 mnd, har jeg lest, før huden blir tilpasset de nye produktene, så du må nok ihvertfall vente så lenge før du eventuelt ser en bedring.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå