Gjest Cerazette-bruker Skrevet 14. mai 2008 #1 Skrevet 14. mai 2008 Hei! Jeg har gått på Cerazette i et år, og har ingen negative psykiske eller fysiske bivirkninger såvidt jeg vet. Nå har jeg vært uten fast partner lenge, og har ingen ny i sikte. Derfor lurer jeg på om jeg skal slutte på pillen nå som jeg uansett ikke har sex (uten kondom). Hva anbefales i forhold til dette? Tips og erfaringer mottas med takk!
LukaFrost Skrevet 14. mai 2008 #2 Skrevet 14. mai 2008 Jeg har aldri brukt å slutte på pillene når jeg har vært single. Har ikke sett noen grunn til det. Man kan jo fort få bruk for de igjen. Dessuten liker jeg å ha kontroll på mensen.
amare Skrevet 14. mai 2008 #3 Skrevet 14. mai 2008 hvis man slutter og så begynner igjen, så er det større sjangs for å få de bivirkingene som står på pakningsved. større sjangs for blodpropp f.eks:o
Gjest Gjest Skrevet 14. mai 2008 #4 Skrevet 14. mai 2008 Jeg hadde gjort det, og brukt anledningen til å sette meg inn i FAM/ovusoft ol i håp om å kunne kutte piller permanent. Gikk fint for meg, men det tok litt tid å komme inn i det, så greit jeg først var singel og så hadde en partner som synes kondomer var helt ok
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå