Gå til innhold

Gå tur


Catanova

Anbefalte innlegg

Hei.

Lenge har jeg prøvd å gå ned i vekt, men lykkes ikke. Når det kommer til mat er det omtrent umulig for meg fordi jeg er så glad i mat og godbiter, hehe. Jeg er ca 160 og veier mellom 58-60 kilo - det varierer. Vekta er kanskje ikke noe problem egentlig. Det som er et problem for meg er at jeg har små hofter, lår og armer, mens puppene og maven er større. Jeg og kjæresten min har endelig begynt å gå tur hver dag, samtidig som at jeg spiser vanlig og det jeg har lyst på - men prøver å spise mye grønt og drikke vann.

Hvis vi går ca en times tur hver dag vil jeg etter hvert bli tynnere rundt magen og puppene? Noen som vet sånn ca hvor fort jeg vil gå ned? Ikke nøyaktig, men bare sånn ca.. Vil gjerne høre deres erfaringer.

Jeg har aldri hatt noe særlig til viljestyrke når det kommer til dette her, så er ganske stolt over at jeg har klart å holde på det å gå tur hver dag i ca en time. Hvis jeg fortsetter sånn så håper jeg på forbedringer etter hvert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det blir forbedringer, og i tillegg vil du bli fastere i fisken rundt magen fordi man faktisk bruker magemusklene litt når man går.

Ettersom fettet rundt kroppen forsvinner, vil nok både magen og puppene bli mindre. I tillegg er det jo bra for ryggen.

Jeg gikk på rollerblades ca 20 minutter annenhver dag i sommerhalvåret før sammen med en venninne, og selv om ingen av oss hverken for mange kilo eller noe mage å snakke om, ble vi strammere i kroppen begge to, ....uten at vi gikk særlig ned i vekt da, men det var ikke det som var meningen heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...