mimi82 Skrevet 13. mai 2008 #1 Skrevet 13. mai 2008 Noen her som kan hjelpe meg med å finne en solist til å synge i kirka? Vielsen finner sted i kristiansand, så det bør kanskje være noen i nærheten. Er også åpen for noen som kan spille violin eller trompet som et alternativ, det meste er av interesse med andre ord:-) Håper virkelig noen kan hjelpe meg......
mimi82 Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #2 Skrevet 14. mai 2008 Virkelig ingen som vet om noen solister eller musikere rundt kristiansand? Hadde satt enormt stor hjelp her:-)
Bridetobee Skrevet 14. mai 2008 #3 Skrevet 14. mai 2008 Virkelig ingen som vet om noen solister eller musikere rundt kristiansand? Hadde satt enormt stor hjelp her:-) Hei, Jeg er fra Kristiansand og skal og gifte meg der i sommer jeg og. Jeg kjenner mange som kan synge, men ikke så mange som "leier seg ut"... Jeg skal ha ei venninne som skal synge.. Hva slags type/sang ønsker du å ha og når og hvor er det?
mimi82 Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. mai 2008 Hei! Jeg er stor fan av secret garden, hadde egentlig en som skulle synge to av de sine sanger, always there og my land. Men jeg er egentlig åpen for det meste:-) Når og hvor skal du gifte deg? Hva skal venninnen din synge?
mimi82 Skrevet 14. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. mai 2008 glemte å si at det 26 juli i frikstad kirke (randesund)
Bridetobee Skrevet 14. mai 2008 #6 Skrevet 14. mai 2008 Hei! Jeg er stor fan av secret garden, hadde egentlig en som skulle synge to av de sine sanger, always there og my land. Men jeg er egentlig åpen for det meste:-) Når og hvor skal du gifte deg? Hva skal venninnen din synge? Jeg gifter meg 1 mnd før deg, 28 juni også i Randesund Kirke... Hun skal synge "A prayer" med Celine Dion - veldig fin sang og ikke minst tekst. Vi skal faktisk danse vals til Secret Garden - Nocturne. Nyydelig sang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå