Gå til innhold

Kan noen minne meg på

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Det er litt over 3 mnd til den store dagen og jeg ser svart på det. Eller, mørkeblått i det minste.

Det har vært veldig mye fram og tilbake med gjestene og reisen (vi skal til Skottland) og det har overskygget hele greia. Hadde i utgangspunktet bare tenkt at jeg og min tilkommende skulle reise bort aleine, men så få fikk vi mye pes der vi ble oppfordret til å ta med oss de vi var glade i for å "gjøre det skikkelig". Nå, etter at alt er ordnet har noen av de som har lagt mest "press" på oss trukket seg fra galskapen. Dette er folk som jeg gjerne skulle hatt der, men som nå har funnet ut at det blir for dyrt. Det er jo en helt kurant grunn til ikke å komme, men de har visst om dette siden november, og det krever ikke så veldig mye tankevirksomhet til å regne seg kjapt fram til hva det vil koste. Og i hvertfall si fra innen fristen at de ikke kan komme. Fristen gikk ut 1.april, nå er det midten av mai, de andre gjestene har allerede bestilt og betalt reisen og det er dermed for seint å avlyse heile greia og reise bort bare meg og han.

Det er fremdeles mange som kommer av mine venner og familien hans, så fest og kalas blir det jo, men jeg må jo innrømme at jeg er litt lei meg.

Ville egentlig bare lufte det litt...

Endret av Ginen
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er en grunn til at du skal glede deg til bryllupet ditt: Du skal si ja til den du elsker, og den du elsker skal si ja til deg.

Det er grunn til å glede seg.

Men forstår så inderlig at du blir lei deg når ting blir slik du skriver her.

*klem*

Skrevet
:klemmer: til deg
Skrevet

Det ordner seg nok, skal du se. Fattig trøst, men.

Du kommer til å få en fantastisk tur, og du skal gifte deg med mannen du elsker!

Sender deg en stooor :klem: og håper at tankene blir mer lyseblå snart :)

Gjest Gjest
Skrevet

Ønsker dere lykke til og er overbevist om at dere får en flott dag. Og for de som kommer så får de et bryllup som de aldri kommer til å glemme. Gjort er gjort og spist er spist, så gled dere til dagen. :klem:

Vet at dere ikke forventet at gjestene skulle komme, men historien din burde være til ettertanke for de her inne som synes det er helt greit å forvente at venner og familie tar turen til utlandet for deres bryllup.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...