Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

- Jeg synes selv naturlige jenter er nydelige...

Det jeg mener med naturlige jenter er Naturlig hårfarge, Naturlig kropp, Naturlig hudfarge, ikke oversminka... ikke titusen millioner ulike stylingprodukter i håret... Ikke plastisk kirurgi hvis ikke det er en seriøs "kroppsdefekt"..

Jeg har problemer med å stæsje meg så til de grader opp fordi jeg føler meg "fake", er det bare meg?

Hva synes egentlig gutta?

Det er ikke det at man skal gi totalt faen i utseende, men rett og slett se jordnær ut...De fleste jentene jeg ser på gata må minst ha brukt halvannen time om morningen...og seriøst mye penger på utseende...! Mange er så oppstæsja at de ser ut som "walking barbies" ...

Endret av moi86
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror veldig mange gutter liker naturlige jenter! Med mindre du er tennåring da :P Typen min liker ihvertfall ikke fake jenter. Masse sminke, silikon osv.

Selv kan jeg føle meg truet når jeg ser slike "barbie" jenter ute, for jeg føler at det er sånn vi må se ut, for å være deilige. Men det er jo ikke sant i det hele tatt. Kjæresten min sier jeg har den mest nydeligste kroppen har har sett, og jeg bruker bare vippetang og litt kajal, og har 70a i puppe størrelse :fnise:

Men jeg og syntes de naturlige er penest, og tror de fleste er enig der! Jeg syntes at Britney Spears er så pen jeg, uten sminke!:)

Skrevet
Tror veldig mange gutter liker naturlige jenter! Med mindre du er tennåring da :P Typen min liker ihvertfall ikke fake jenter. Masse sminke, silikon osv.

Selv kan jeg føle meg truet når jeg ser slike "barbie" jenter ute, for jeg føler at det er sånn vi må se ut, for å være deilige. Men det er jo ikke sant i det hele tatt. Kjæresten min sier jeg har den mest nydeligste kroppen har har sett, og jeg bruker bare vippetang og litt kajal, og har 70a i puppe størrelse :fnise:

Men jeg og syntes de naturlige er penest, og tror de fleste er enig der! Jeg syntes at Britney Spears er så pen jeg, uten sminke!:)

Godt å høre:) jeg har det ganske likt på det området, kjæresten digger mitt natulige jeg. Og jeg går stort sett uten sminke og har 70b i puppestørrelse, farger ikke håret..Jeg kan stæsje meg opp hvis det er noe spesielt seff.

Men er enig, jeg føler meg også truet når jeg ser de derre barbiene på gata. Men trøster meg selv med at jeg kunne sett slik ut jeg å hvis jeg bare hadde villet..haha!

Skrevet

This thread is worthless without pics.... :ler:

Jeg er ikke enig i at jeg liker best jenter uten sminke. Jeg tror det er hva de shabby og uflidde illeluktende jentene sier til seg selv, for å beholde selvbildet, når en pen barbie med høyere intelligens kommer og danker dem ut.

Dessuten er det heller ikke slik at naturlig alltid slår "fikset på." Har du mindre enn C-cup, må du gjøre noe for å få innpass hos meg.

Gjest Gjest_Mann_*
Skrevet

Jeg synes jenter er penest med lite sminke på. Men det hender sikkert ofte at de faktisk har på seg sminke uten at jeg klarer å se det, og da er det jo greit.

Barbie-sminke har jeg imidlertid aldri vært noen fan av.

Skrevet (endret)

Jeg elsker å pynte meg med sminke, smykker og annet dill!!!

Men til hverdags syns jeg de aller fleste er mye penere med en mer naturlig look.

Er veldig skjeldent at ingen sminke i det hele tatt er spesielt pent,

men liker ikke den festlooken til hverdags. Hverken på meg selv eller andre :)

Men er uansett viktig å være velstelt!

Forøvrig har ikke puppestørrelsen på folk noe med en debatt om naturlig skjønnhet å gjøre, da man kan være naturlig uten små pupper.. Jeg har selv naturlig store pupper og disse har jeg jo "på" uansett om jeg pynter meg veldig en dag eller om jeg har på joggebukse :fnise:

Edit: Nå skriver jeg så mye feil at det er best jeg går til sengs!

Endret av Snorkefrøken
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er ikke enig i at jeg liker best jenter uten sminke. Jeg tror det er hva de shabby og uflidde illeluktende jentene sier til seg selv, for å beholde selvbildet, når en pen barbie med høyere intelligens kommer og danker dem ut.

Dessuten er det heller ikke slik at naturlig alltid slår "fikset på." Har du mindre enn C-cup, må du gjøre noe for å få innpass hos meg.

De fleste har ikke lyst til å få "innpass" hos en sånn som deg uansett, så da er det jo greit ;)

Veldig "dolla" jenter tiltrekker seg i mange tilfeller de overfladiske idiotene uansett. Når betydde naturlig: shabby og illeluktende?

Herregud:p

Skrevet
Jeg elsker å pynte meg med sminke, smykker og annet dill!!!

Men til hverdags syns jeg de aller fleste er mye penere med en mer naturlig look.

Er veldig skjeldent at ingen sminke i det hele tatt er spesielt pent,

men liker ikke den festlooken til hverdags. Hverken på meg selv eller andre :)

Men er uansett viktig å være velstelt!

Forøvrig har ikke puppestørrelsen på folk noe med en debatt om naturlig skjønnhet å gjøre, da man kan være naturlig uten små pupper.. Jeg har selv naturlig store pupper og disse har jeg jo "på" uansett om jeg pynter meg veldig en dag eller om jeg har på joggebukse :fnise:

Edit: Nå skriver jeg så mye feil at det er best jeg går til sengs!

Selvfølgelig, puppe størrelse har intet med naturlig skjønnhet å gjøre:) Jeg bare mente at jeg ikke har store pupper men er fornøyd:) Ja, jeg liker å pynte meg jeg også. Men det er grenser for hvor mye etc, sminke man skal pjåte i ansiktet:) Virker ikke som om du er en av dem uansett ;)

Skrevet (endret)

Er du morsom? hehe. Shabby og illeluktende? er det hva du forbinder med naturlig? Jeg kan selv si at jeg er en naturlig skjønnhet, men bruker parfyme og kler meg pent/sexy/avslappende for anledningen. Jeg har ikke det største brystpartiet men de er fine å se på.. dessuten er det mye man kan gjøre med en pushup bh. Jeg er storfornøyd med kroppen min, har flotte former, jeg er trent og har en nydelig rumpe.

Hva skjer egentilig når dama di fjerner sminken om natta? mister du erreksjon? Seriøst. Hva hvis dama di ikke tåler silikon innlegga og må ta dem ut, dumper du henne? Er det ikke irriterende å vente på dama di i minst to timer for at hun skal stæsje seg opp for å gå en søndagstur?

Hvor gammel er du egentlig?

Du virker bare overfladisk...!

Endret av moi86
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg synes naturlighet også er det dessidert peneste. Det styggeste jeg ser på jenter er for mye sminke, ja da snakker vi om feks sort kajal, for mye brunkrem, øyenskygge.

Se på mange av de glamourmodellene vi har her til lands... De har på seg alltfor mye selvbruningskrem, så mye at det ser helt rart og jævlig ut. Det ser ikke pent ut i det hele tatt. Når jeg ser slike, ja så føler jeg meg ikke trua i det hele tatt!!

Eneste grunnen til at de smørrer på seg så mye sminke er jo fordi de tror de blir kjempe pene, og det største målet de har i livet er å fremstå som pene. Hva skjer den dagen de eldres.....det må gudene vite..he he

Her er et eksempel på hva som er for mye brunkrem og sminke etter min smak!

http://seher.no/php/art.php?id=527897

Skrevet
Jeg synes naturlighet også er det dessidert peneste. Det styggeste jeg ser på jenter er for mye sminke, ja da snakker vi om feks sort kajal, for mye brunkrem, øyenskygge.

Se på mange av de glamourmodellene vi har her til lands... De har på seg alltfor mye selvbruningskrem, så mye at det ser helt rart og jævlig ut. Det ser ikke pent ut i det hele tatt. Når jeg ser slike, ja så føler jeg meg ikke trua i det hele tatt!!

Eneste grunnen til at de smørrer på seg så mye sminke er jo fordi de tror de blir kjempe pene, og det største målet de har i livet er å fremstå som pene. Hva skjer den dagen de eldres.....det må gudene vite..he he

Her er et eksempel på hva som er for mye brunkrem og sminke etter min smak!

http://seher.no/php/art.php?id=527897

Jeg føler meg truet i form av "er det slik gutta vil ha det"? Jeg vil aldri bli slik, ikke fordi jeg ikke kan, men fordi jeg ikke har lyst.

Heldigvis har jeg en kar som ikke kan fordra disse barbiene, så sånn sett; hvem bryr seg? dem får styre på...! jeg har andre verdier, eller takk!

Skrevet

Jeg synes også naturlig er det vakreste. Noen ganger har jeg sett venninner som jeg synes er vakre fra naturen sin siden nærmest skjule sin skjønnhet og bytte dem ut med en falsk en - den dukkeaktige som mye sminke kan gi.

Jeg mener selvsagt at folk må få gå som de vil, det har jeg ingenting med. Men jeg synes det er trist når det er så mange som velger å gå med sminke hver dag, slik at det nærmest blir normen. I tillegg er det jo mange som ikke klarer å gå utenfor døren uten sminke, da har det jo gått over til å bli et avhengighetsproblem.

Skrevet
Jeg synes også naturlig er det vakreste. Noen ganger har jeg sett venninner som jeg synes er vakre fra naturen sin siden nærmest skjule sin skjønnhet og bytte dem ut med en falsk en - den dukkeaktige som mye sminke kan gi.

Jeg mener selvsagt at folk må få gå som de vil, det har jeg ingenting med. Men jeg synes det er trist når det er så mange som velger å gå med sminke hver dag, slik at det nærmest blir normen. I tillegg er det jo mange som ikke klarer å gå utenfor døren uten sminke, da har det jo gått over til å bli et avhengighetsproblem.

Helt enig...altfor mange er blitt "avhengig", men det er blitt så normalt at ingen snakker om det!

Gjest glamourgirl
Skrevet

Det er så sjelden både og i disse trådene, og alltid enten eller.

Jeg er naturlig og sminket.

Jeg bruker tid på utseendet mitt, slik at jeg framhever det som er pent, liker å gjøre det. Jeg kan herje rundt i skogen uten lebestift, og gå på kafe i joggebukse, men hvorfor skal jeg?

Gjest merde
Skrevet

:ler: Sorry, jeg bare måtte. Naturlige jenter uten sminke er synonymt med uflidd og illeluktende - der lærte jeg noe nytt idag.

At du ikke liker jenter uten sminke og med pupper mindre enn c-cup er jo helt greit, men det betyr ikke at de jentene du ikke liker også er uflidde og illeluktende. Det er mange måter å si hva man liker på.

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg kan herje rundt i skogen uten lebestift, og gå på kafe i joggebukse, men hvorfor skal jeg?

Fordi vi ikke lever i en døgnkontinuerlig missekonkurranse? Fordi ingen dør av å se en dame i skogen uten noe på leppene? Fordi det er et styr og et pes å alltid måtte vente på venninner som synes det er viktigere å se perfekt sminket ut enn å holde en avtale? Fordi det er utrolig selvopptatt å mene eget utseende er noe som rettmessig tar mye tid i et liv som i grunnen er fylt med andre ting som er viktigere? Fordi man ikke trenger bevise noe for noen? Fordi man er opptatt av å ha det bra selv, ikke leve opp til noens kunstig skapte forventninger?

Kunne fortsatt i al evighet.

Jeg er både smart og pen, og ser ikke trusler i selvopptatte jenter - spesielt ikke den håpløse typen det var bilde av; type oransjbrun med hvitt hår og frostrosa lepper, det er for meg parodien på forkvaklet kvinneselvbilde og mannens dårlige smak. Jeg foretrekker folk med perspektiv, fortrinnsvis utover egen navle.

Skrevet

Jeg bruker aldri noe på leppene og bruker generelt litt sminke hver dag, men ikke sort kajal og sånt - bare passer ikke for 'lysere' mennesker, synes jeg. Farger ikke håret heller, men tar gjerne litt sol, men laaaaangt i fra det som er gjennomsnittet her. Jeg må bare få litt sol for å bli kvitt lysblå huden min :-D

Så tja, jeg tror jeg er ganske naturlig, men ikke helt? Jeg bruker som oftest mascara og litt solpudder hver dag da på sommeren, men det er omtrent det.

Men jeg synes ikke jeg blir truet av de 'dollete' jenter. Vi har bare så forskjellige stil, at jeg bare identifiserer meg som 'en av dem' i det hele tatt. Det virker som om de er fra en helt annen planet. Med litt rufsete hår, gjerne svart eller svært blond, masse brunfarge og en veldig bestemt klesstil som jeg synes ikke er noe for meg uansett.

Dette er en annen god eksmpel på for mye (og ujevn) brunfarge

Skrevet
Dette er en annen god eksmpel på for mye (og ujevn) brunfarge

Hun så no helt jævlig t i tryne! Ja han og!

Skrevet (endret)
Fordi vi ikke lever i en døgnkontinuerlig missekonkurranse? Fordi ingen dør av å se en dame i skogen uten noe på leppene? Fordi det er et styr og et pes å alltid måtte vente på venninner som synes det er viktigere å se perfekt sminket ut enn å holde en avtale? Fordi det er utrolig selvopptatt å mene eget utseende er noe som rettmessig tar mye tid i et liv som i grunnen er fylt med andre ting som er viktigere? Fordi man ikke trenger bevise noe for noen? Fordi man er opptatt av å ha det bra selv, ikke leve opp til noens kunstig skapte forventninger?

Kunne fortsatt i al evighet.

Jeg er både smart og pen, og ser ikke trusler i selvopptatte jenter - spesielt ikke den håpløse typen det var bilde av; type oransjbrun med hvitt hår og frostrosa lepper, det er for meg parodien på forkvaklet kvinneselvbilde og mannens dårlige smak. Jeg foretrekker folk med perspektiv, fortrinnsvis utover egen navle.

Endelig noen som sa det :)

Endret av moi86

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...