Gjest Kjersti G. Skrevet 12. mai 2008 #1 Skrevet 12. mai 2008 Jeg så at Aftenskolen kom i et veldig dårlig søkelys hos TV2 hjelper deg. Studierektor ville ikke svare på selv de enkleste spørsmål i programmet. Nå ser jeg til min store overraskelse at nettsiden til Aftenskolen er lagt ned. Er dette tilfeldig eller er Aftenskolen nedlagt pga. alt tull og rot i bedriften ??
Gjest Gjest Skrevet 13. mai 2008 #2 Skrevet 13. mai 2008 da kan du tro hvordan det har vært å gå der!!
Gjest Elev på Aftenskolen Skrevet 14. mai 2008 #3 Skrevet 14. mai 2008 Hei! Jeg er en som har gått der og så vidt jeg vet er den ikke nedlagt, men vet at det er flere lærere som har sluttet i de siste ukene her. Og ja det har ikke vært enkelt å gå der når vi ikke møter forståelse eller ydmykhet nok til å innrømme at vi ikke har fått den undervisningen eller oppfølgingen vi har trengt. Vi har no hatt eksamen og vi er veldig spent på resultatene for vi har bare vært igjennom halve pensumet. Elev på Aftenskolen
Gjest Tidligere elev Skrevet 21. mai 2008 #4 Skrevet 21. mai 2008 Jeg har også vært elev på Aftenskolen i Trondheim, og jeg må si at det mildt sagt var en begredelig opplevelse. Jeg vil ikke anbefale noen, under enhver omstengighet, å begynne på Aftenskolen. Ledelsen tar ikke oss elever på alvor, vi blir behandlet som vi er noen dumme barn, og vi blir ikke møtt med respekt. Og ikke for å glemme hvor mange ulike lærere vi har hatt i løpet av skoleåret, noen lærere har sagt opp på egen hånd, men andre har regel rett blitt sparket, og det sier vel også sitt om hvor seriøs skolen er. Og det er selvfølgelig de gode lærerne som har forsvunnet, de som er igjen er mildt sagt, av varierende kvalitet..... For din egen del, unngå Aftenskolen! Det må finnes noe bedre tilbud! Jeg skal iallefall aldri sette mine ben der noe mere.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå