Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Linda_*
Skrevet

Du går ikke opp i vekt av å spise lite men ofte.. Det du derimot gjør er å sette start på forbrenningen din. Spis frokost så fort du er ute av senga om morgenen, og fortsett å spise ofte og lite utover dagen. Du vil ikke gå opp i vekt av å spise lite, sunt og ofte.

Syns det virker som du spiser veldig mye knekkebrød, og mener det vil hjelpe deg til å gå ned i vekt. Jeg ville lagt bort knekkebrød. Start dagen med havregrøt. (baked eple, 8 stk i esken, koster ca. 26 kr, haes i mikro med melk). Veldig god og sunn start. Bruk aldri knekkebrød på frokost, lunsj eller middag, men derimot kan du spise knekkebrød som et mellom måltid.

Du må leve på mer mat enn knekkebrød, yougurt og druer kjære deg. Og, hvis du ønsker en varig vekt reduksjon, er jo ikke dette en kost du lever med resten av livet? Du må finne mat som du vet med deg selv at dette kan du spise hele livet, og ikke bare under en slankekur :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest-Anne
Skrevet
Jeg spiser ikke mye til hverdags lixm...

froksot: knekkebrød md brunos

Lunsj: Frukt

Middag: Ikke noe noen ganger kanskje knekkebrød

jeg spiser helst knekke brød om kvelden oxo

Jeg synes også at du spiser lite..Jeg er ingen ernæringsekspert,og skal ikke begi meg ut på noen bastante konklusjoner.Men hadde jeg vært deg,så hadde jeg tatt kontakt med en ernæringsfysiolog og en fysioterapeut slik at du kan få utarbeidet en samkjørt plan for hvordan du på en sunn måte kan spise og trene for å få et varig vekttap.Som allerede nevnt i tråden her,så vil du ikke legge på deg av å spise lite og ofte.Tvert imot vil forbrenningen gå mye tregere dersom du spiser lite og skjelden.Da "tenker" kroppen: Nå får hun ikke tak i mat.Jeg må holde fast på den næringen som er,og bremse forbrenningen" Jeg veier under 60kg,og har alltid spist lite og ofte.Vær tålmodig og snill med kroppen din :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...