lirypa Skrevet 15. mai 2008 #21 Skrevet 15. mai 2008 Jeg er enig med mange andre her. Som brud hadde jeg nok ikke reagert om noen kom i hvit kjole, men som gjest i bryllup ville jeg ha styrt unna hvitt, helsort og knallrødt.
Wonders Skrevet 16. mai 2008 #22 Skrevet 16. mai 2008 helst ikke bruk den, om du må - ta på et sjal med knæsj farge, sånne fine de selger på Accesorice el åssen man skriver det. Ha med en veske som matcher og innslag av farger på sko, hårpynt, smykker osv. Let litt etter noe som skiller deg ut, og som likevel er fint etter 20 år. For du blir foreviget på bildene, ikke glem det.
Gjest Gjest Skrevet 16. mai 2008 #23 Skrevet 16. mai 2008 Jeg har vært i bryllup hvor noen gjester har hatt på seg hvit kjole - men da enkle sommerkjoler i helt annen lengde og snitt enn brudekjolen, i tillegg hadde de jakke e.l over i en annen farge. Reagerte ikke på det, men ville ikke valgt det selv. Andre fargekoder er mindre viktige i dag.
FantasDick Skrevet 17. mai 2008 #24 Skrevet 17. mai 2008 Hadde ikke brydd meg om gjestene mine hadde dukket opp i hvite kjoler. Hvorfor er hvitt brudens farge? Jeg skal mest sannnsynlig ikke gifte meg i hvitt/lyst engang.
Gjest Gjest_Camilla_* Skrevet 18. mai 2008 #25 Skrevet 18. mai 2008 Så lenge kjolen ikke er hvit eller vulgær kan gjestene bruke akkurat den kjolen de har lyst til.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå