Gjest Gjest Skrevet 12. mai 2008 #1 Skrevet 12. mai 2008 Jeg gikk på p-pillen Trionetta, og når den gikk ut fikk jeg henta så jeg hadde den litt over et år etter den gikk ut. Har nå gått over til Loette og er på min andre måned med den, og denne siste uken har jeg hatt veldig mellomblødninger, og skal ikke ha mensen før neste uke. Andre som har merket dette med denne p-pillen? Eller er det vanlig når man bytter slag?
lambi Skrevet 12. mai 2008 #2 Skrevet 12. mai 2008 (endret) Jeg har samme problem som deg. Gikk på Trionetta tidligere uten problem. Fikk så Loette men hadde veldig mye blødninger. Ble ingen bedring på fem måneder. Gikk nå over på Yasmin, ingen bedring på det heller. Jeg har ingen gode tips, men hvis du kommer over noe som fungerer blir jeg takknemmelig om du skriver det her inne. Endret 12. mai 2008 av lambi
milla_86 Skrevet 12. mai 2008 #3 Skrevet 12. mai 2008 Hei.. Jeg går på loette og har ikke hatt problemer med mellomblødninger, derimot får jeg lett kviser på ryggen, og det har jeg ALDRI hatt før:( Og den skal jo redusere acne, merker ingenting andre steder enn ryggen, skikkelig kjipt. Den eneste grunnen til disse mellomblødningene som jeg kan tenke meg er at det er forskjellige typer ppiller. Ikke vet jeg;) hehe
Gjest TS Skrevet 12. mai 2008 #4 Skrevet 12. mai 2008 Jeg får prøve ut denne tremåneders perioden jeg har også ringe til GU legen min hvis det ikke er noe bedring... Irriterer meg grenseløst av Trionetta har gått ut, for du verden, jeg hadde overhodet ikke problemer med den. Den gikk visst ut av produksjon fordi produsenten ville øke prisen på den, men fikk ikke lov og dermed tok de den ut av produksjonen
lambi Skrevet 12. mai 2008 #5 Skrevet 12. mai 2008 Det jeg har lest og hørt er at Trionetta er en "gammeldags" p-pille med forskjellig mengde hormoner på et brett. De nye typene har samme mengde hormoner i alle pillene. Men jeg blir så utrolig provosert for de fungerer jo ikke på meg!!! Jeg vil heller ha noe gammeldags som virker!
Gjest TS Skrevet 12. mai 2008 #6 Skrevet 12. mai 2008 Det jeg har lest og hørt er at Trionetta er en "gammeldags" p-pille med forskjellig mengde hormoner på et brett. De nye typene har samme mengde hormoner i alle pillene. Men jeg blir så utrolig provosert for de fungerer jo ikke på meg!!! Jeg vil heller ha noe gammeldags som virker! Det hørte jeg også, men det var GU legen jeg er hos som fortalte det andre. Jeg vil heller også ha en som funker og er gammeldags enn moderne og ubrukelig!
lambi Skrevet 12. mai 2008 #7 Skrevet 12. mai 2008 Ja det er ganske frustrerende. I 7 måneder har jeg holdt på med det styret her nå uten at det har blitt noe bedre. Det har heller blitt verre.
Gjest TS Skrevet 12. mai 2008 #8 Skrevet 12. mai 2008 Ganske kjedelig ja å føle at man går med mensen i to uker, ikke rart det blir ampert i heimen! :sint: Stakkars samboeren min :rødme:
Gjest Like_glue Skrevet 12. mai 2008 #9 Skrevet 12. mai 2008 man får disse mellomblødningene fordi hormoninnholdet i loette, mercilon osv er mye lavere enn i gamle trionetta++ det fortalte i alle fall en gynekolog meg.. kanskje dere burde prøve microgynon..dette er nesten det samme som trionetta.. er noe herk å ha mellomblødninger i flere måneder..
Gjest TS Skrevet 12. mai 2008 #10 Skrevet 12. mai 2008 man får disse mellomblødningene fordi hormoninnholdet i loette, mercilon osv er mye lavere enn i gamle trionetta++ det fortalte i alle fall en gynekolog meg.. kanskje dere burde prøve microgynon..dette er nesten det samme som trionetta.. er noe herk å ha mellomblødninger i flere måneder.. Takk for tipset! :bukke:
lambi Skrevet 13. mai 2008 #11 Skrevet 13. mai 2008 man får disse mellomblødningene fordi hormoninnholdet i loette, mercilon osv er mye lavere enn i gamle trionetta++ det fortalte i alle fall en gynekolog meg.. kanskje dere burde prøve microgynon..dette er nesten det samme som trionetta.. er noe herk å ha mellomblødninger i flere måneder.. Da skal jeg helt klart prøve denne neste gang.
Gjest TS Skrevet 14. mai 2008 #12 Skrevet 14. mai 2008 man får disse mellomblødningene fordi hormoninnholdet i loette, mercilon osv er mye lavere enn i gamle trionetta++ det fortalte i alle fall en gynekolog meg.. kanskje dere burde prøve microgynon..dette er nesten det samme som trionetta.. er noe herk å ha mellomblødninger i flere måneder.. Noen som har prøvd å gå ifra Trionetta til microgynon? Hvordan gikk isåfall dette?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå