Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noe nytt, Kjartan? Har du bestemt deg? :)

Skrevet

har nettopp fylt ut søknadspapirene til EF nå, satser på å reise med dem. orker ikke å fylle ut alle papirene til STS også:P... kanskje hvis jeg ikke får noen duganes familie da. er litt kjipt med EF at man ikke kan velge ja...

det virket som om EF hadde omtrent samme policy som STS ang å bytte familie. i første omgang prøver de å løse problemene mellom au pairen og vertfamilien, hvis det ikke går prøver de å finne en ny familie.

Skrevet

Det er jammen mye papirarbeid. Mangler signatur fra lege, så har jeg alt i boks. ble forresten godkjent i dag, morsomt:)

Skrevet

Så gøy, grattis! gjenstår det bare å velge vertsfamilie for deg nå da?

Skrevet

jepp, sender inn papirene i dag, så skjer vel noe om 1-2 uker:) Hvor langt har du kommet?

Skrevet

har bare levert søknadspapirene foreløpig. hun sa hun brukte en ukes tid på å gå igjennom papirene mine før de blir sendt videre og matcha med vertsfamilie, så regner med å høre noe ila denne el neste uke!

Skrevet

mine papirer er nå på vei til USA, håper det skjer noe snart:)

• 2 uker senere...
Gjest Gjest_Linn_*
Skrevet

har dere 200 timer dokumentert barnepass?

Skrevet

Ja, jeg har jobba i barnehage siden august i fjor,så jeg er godt over den grensa.

Forøvrig kan jeg opplyse om at mine papirer antagelig er i stockholm nå, så nå hører jeg vel noe i løpet av 2-3 uker :)

Har du fått noen tilbud a, malicious?

Skrevet

Jeg har over 200 timer med småbarn og mer med store barn. Jobbet i barnehage siden oktober. Jeg er godkjent av aupaircare og har snakket med en familie fra NY på telefon. Telefonkortet deres gikk tomt under samtalen i går, men de ville absolutt at jeg skulle komme til de. De skulle ringe igjen i kveld. :) 2 barn, 5 år gammel jente og 8 år gammel gutt.. Tror jeg kommer til å takke ja :)

Skrevet

Hvordan går det Kjartan? noe nytt?

Jeg har avreise 18 august :) NYC!

Gjest Gjest_Victoria_*
Skrevet
Hvordan går det Kjartan? noe nytt?

Jeg har avreise 18 august :) NYC!

Hei! :)

Hvor i New York skal du bo? Jeg reiser til New Yor, Long Island 25 August!

Gjest Gjest_Victoria_*
Skrevet

Hvor i New York skal du bo? Jeg reiser til New Yor, Long Island 25 August!

New York*

Skrevet

Grattis med plass i NYC,malicious!

Nettopp tilbake fra roskilde jeg:) Har fått brev fra Stockholm at papirene er på vei til USA, og masse annen info. Så tar vel litt mer tid før de finner vertsfamilie til meg! Men nå er det bare å holde øye med emailen hver dag,så får jeg vel høre no etterhvert:)

Skrevet

Hvor i New York skal du bo? Jeg reiser til New York, Long Island 25 August!

Jeg skal til et sted som heter Deer Park, hvor skal du?

Annonse
Skrevet

Så bra Kjartan! krysser fingrene for deg. Hold oss oppdatert :)

Gjest Gjest_Victoria_*
Skrevet

Skal bo i Port Washington, Long Island! Reiser du nedover alene eller?

Skrevet

Jepp, jeg reiser nedover alene:) du også?

Skrevet

Oh my god, oh my god, oh my god!! Jeg har fått et tilbud! en familie med 2 gutter på 6 og 9, 20 min utenfor San Fransisco. De ringer vel meg en av de nærmeste dagene for intervju! Ble litt skuffa da jeg leste om klimaet der da.... Bare "høst" hele vintern, med temperaturer fra 8-15 grader, og endel regn.... Får se hva de sier under intervjuet, virker det som en bra familie tror jeg nok at jeg slår til uansett. Selv om jeg hadde håpet på litt mer varme....

Gjest Gjest
Skrevet
Oh my god, oh my god, oh my god!! Jeg har fått et tilbud! en familie med 2 gutter på 6 og 9, 20 min utenfor San Fransisco. De ringer vel meg en av de nærmeste dagene for intervju! Ble litt skuffa da jeg leste om klimaet der da.... Bare "høst" hele vintern, med temperaturer fra 8-15 grader, og endel regn.... Får se hva de sier under intervjuet, virker det som en bra familie tror jeg nok at jeg slår til uansett. Selv om jeg hadde håpet på litt mer varme....

Nøyaktig hvor skal du? Vanligvis når en kommer 20minutter ut fra SF vil en oppleve et totalt annet klima enn i selve byen. Når det er sagt, er ikke vintrene særlig varme så langt nord i California, på den annen side har en fantastiske skimuligheter bare et par timer unna.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...