Gå til innhold

29 juni 2002


Eføya

Anbefalte innlegg

Nå fant jeg ut at det var på tide å skrive bryllupsdagbok. Tenker å ta en utskrift av den etter bryllupet og ta vare på den.

Bryllupet skal stå i Haslum kirke den 29 juni 2002. 80 dager fra i dag...

Vi har mye i boks allerede. Selskapet skal være på Heggedal Hovedgård, vi blir ca 50 gjester. Det er mulig at vi ber kaffe gjester også, men det er ikke bestemt ennå.

Invitasjoner til middagsgjester ble sendt ut den 4/4. På dagen 3 år etter at vi ble sammen:)

Både kjæresten og jeg har funnet oss antrekk. Han skal ha på seg kjole og hvitt. Jeg gleder meg sånn til å se han i det!! Jeg har fått sydd meg kjole etter eget design på Unik brudestudio. Kjolen er elfenbenshvit, stroppløs,utskrådd skjørt med langt slep og perleborder oppe i utringningen og nederst på kjolen. I tillegg har jeg fått sydd en kort "cape" i tilfelle ruskevær og jentene på Unik overrasket meg med en søt veske i matchende stoff og broderier. Som tilbehør skal jeg ha langt slør og tiara. Jeg har også fått tak i sko med samme bord som på kjolen. Haavard hadde ganske strenge "krav" til hvordan han syntes en brudekjole skal se ut så jeg lurer veldig på om han kommer til å synes jeg er fin.

Jeg synes det nærmer seg nå, begynner å kjenne sommerfugler i maven når jeg tenker på det. Blir litt stresset også når jeg tenker på alt som skal gjøres før den tid.

I tillegg til bryllupsplanleggingen så holder vi på å flytte, vi har eksamner om noen uker begge to og vi har en 11 uker gammel valp i huset! Jeg har satt opp en liten foreløpig tidsplan som jeg håper vi skal greie å følge.

[ Dette Innlegg er endret av: Ingvild den 2002-04-09 11:28 ]1212[ Dette Innlegg er endret av: Ingvild den 2002-04-09 13:32 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ nå kjenner jeg at jeg er nervøs! Var ute og spiste med noen venninner i dag og de begynte å hinte om utdrikkningslaget.En av dem sa noe som fikk meg til å tro at det er på lørdag. Nervene slo til for fullt! Jeg lurer på hva de finner på! Men det er jo litttidlig ennå? Det er jo over to måneder til vi gifter oss. Hmmmm nå kommer jeg til å gå og lure til det er overstått:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...