Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hei!

Jeg pleier å bruke VLC media player for å se på nedlastede filmer, men det fungerer ikke på den filmen jeg har lastet ned nå. Noen som har noen tips om en gratis media player som kan lese "alt"?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo forsøke med Winamp eller faktisk Windows mediaplayer(gud hva jeg hater det programmet) :P

Har ved få anledninger lastet ned filmer som kun kan sees på windows mediaplayer. Jeg bruker også VLC som standard :)

Hvilket format er filen?

Skrevet

Prøvd Windows media player. Er ingen fan jeg heller..

Det står at det er en AVI-fil hvis det sier deg noe.

Skrevet

Anbefaler media player classic. Ta et google-søk og last ned.

Gjest Infralove
Skrevet

Fungerer det no eller?

Viss ikkje, så er ikkje GOM player så verst. Den skal visst vere betre enn VLC.

Skrevet

ingen mediaspillere er bedre enn VLC, unntaktet er hvis du skal spille av native HD-DVD eller Bluray rips som er i det opprinnelige formatet og ikke x264 (da er det powerdvd-hd som gjelder)

Gratulerer, du har lastet ned din første korrupte film! Kanskje også blitt infisert av spyware fra firmaer leiet inn av MPAA. Hold deg til private trackere, og ikke last ned filmer det ikke er kommentarer på.

Gjest Gjest
Skrevet
Anbefaler media player classic. Ta et google-søk og last ned.

Den blir noen hakk bedre i kompaniskap med ffdshow ! En universal og kompakt codecpakke.

Skrevet

Mediaspillere som VLC, DivX, windows mediaplayer etc burde alle klare en film i .avi-format. Er du sikker på at du har fått ned hele fila? Det høres i hvert fall ut som om den er skadd på en eller annen måte, jeg ville ha prøvd å få tak i den på nytt.

Vet ikke noe om hvordan anti-piracy-organisasjonene jobber, men evt, kunne du jo laste ned og kjøre et program som sjekker for spyware -- for å være sikker! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...