Gå til innhold

Hull i tennene?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hei!

Jeg la merke til at jeg hadde noe sort i to av tennene mine. Var hos tannlegen for ca. et halvt år siden, og da hadde jeg kun et hull. Kan dette være noe annet? Det gikk ikke vekk da jeg pirket på det, men det er ikke noe stort.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Hei!

Jeg la merke til at jeg hadde noe sort i to av tennene mine. Var hos tannlegen for ca. et halvt år siden, og da hadde jeg kun et hull. Kan dette være noe annet? Det gikk ikke vekk da jeg pirket på det, men det er ikke noe stort.

Skrevet

Det kan være at det bare er misfarging. Det har jeg også i to tenner. Tannlegen har iallefall sagt at det er det.

Gjest Bolledeig
Skrevet

Jeg har også et par "hull" som ikke er hull. Bra at du følger med tennene i alle fall :) Det er jo ikke verre enn å ta seg en sjekk om ikke så lenge. Og vær flink med fluor etc i mellomtiden :)

Skrevet

Tusen takk for svar!

Prøver å alltid være flink med tennene mine, men fikk vondt i dem for noen dager siden, derfor ble jeg ekstra obs. Tror jeg skal bestille time og sjekke om det er visdomstennene som presser på. Da kan jeg jo sjekke "hullene" med det samme.

Takk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...