Gjest Gjest Skrevet 11. mai 2008 #1 Skrevet 11. mai 2008 Hei! Jeg la merke til at jeg hadde noe sort i to av tennene mine. Var hos tannlegen for ca. et halvt år siden, og da hadde jeg kun et hull. Kan dette være noe annet? Det gikk ikke vekk da jeg pirket på det, men det er ikke noe stort.
Gjest Gjest Skrevet 12. mai 2008 #2 Skrevet 12. mai 2008 Hei! Jeg la merke til at jeg hadde noe sort i to av tennene mine. Var hos tannlegen for ca. et halvt år siden, og da hadde jeg kun et hull. Kan dette være noe annet? Det gikk ikke vekk da jeg pirket på det, men det er ikke noe stort.
mia83 Skrevet 12. mai 2008 #3 Skrevet 12. mai 2008 Det kan være at det bare er misfarging. Det har jeg også i to tenner. Tannlegen har iallefall sagt at det er det.
Gjest Bolledeig Skrevet 12. mai 2008 #4 Skrevet 12. mai 2008 Jeg har også et par "hull" som ikke er hull. Bra at du følger med tennene i alle fall Det er jo ikke verre enn å ta seg en sjekk om ikke så lenge. Og vær flink med fluor etc i mellomtiden
Gjest TS Skrevet 12. mai 2008 #5 Skrevet 12. mai 2008 Tusen takk for svar! Prøver å alltid være flink med tennene mine, men fikk vondt i dem for noen dager siden, derfor ble jeg ekstra obs. Tror jeg skal bestille time og sjekke om det er visdomstennene som presser på. Da kan jeg jo sjekke "hullene" med det samme. Takk!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå